بازدید 2060
۲

قیمت انواع روغن ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که در راستای حمایت وزارت صمت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت انواع روغن نباتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 17 September 2023


به گزارش تابناک، قربانعلی رفیعی معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به کاهش قیمت جهانی انواع روغن خام نسبت به مقطع اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، سازمان حمایت با هماهنگی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی و کارخانجات تولیدی، قیمت انواع روغن نباتی مصارف صنف، صنعت و خانوار را کاهش داد.

او بیان داشت: بر همین اساس به‌منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بخش مربوط به خانوار ۱۵ درصد و بخش صنف و صنعت حدود ۱۰ درصد کاهش یافت. این قیمت‌ها در کارگروه تنظیم بازار نهایی و از چهارشنبه (هشتم شهریور) اعمال شد.

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه قیمت‌ها در سامانه ۱۲۴ بارگذاری شده، خاطرنشان‌کرد: از روز هشتم شهریور، قیمت‌های جدید به همه مراجع از جمله سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها برای اقدامات نظارتی ابلاغ شده است.

رفیعی در مورد نقش وزارت صمت بر کاهش قیمت روغن، گفت: سازمان حمایت در راستای وظایف و تکالیف قانونی خود و به‌عنوان تنها مرجع کارشناسی قیمت با رصد قیمت‌های جهانی، مرداد پارسال نیز پس از بررسی‌های کارشناسی قیمت محصولات را ۱۰ تا ۱۵ درصد تعدیل کرد و امسال مجدد با کاهش قیمت جهانی، قیمت‌ها را تا ۱۵ درصد کاهش داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
لطفا بفرمائید از چه قدر به چقدر کاهش یافت و اگر می توانید عکس های آن را با تاریخ جدیدتر و قیمت پایین تر منتشر کنید . من هم میگم روغن ۲۰ درصد کاهش یافت ، اما فقط میگم .
تحت تأثیر حمله روسیه به اکراین دانه های روغنی تا 400% افزایش قیمت داشتند و در ایران هم روغن خوراکی تا 300% افزایش قیمت داشت. اما الان با توجه به توافق انجاام شده، قیمت جهانی دانه های روغنی به حدود سطح اولیه برگشته اما قیمت روغن خوراکی در ایران 15% کاهش داشته. تازه تیم اقتصادی اون رو به اسم خودشون زدن. میشه بگین که 375% مابه التقاوت جهانی الان به جیب چه کسی میره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست