بازدید 2117

ارسال محموله اقلام بشردوستانه امدادی به لیبی

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان از ارسال محموله ۴۰ تنی اقلام بشردوستانه برای کمک به سیل‌زدگان لیبی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 16 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پیرحسین کولیوند گفت: محموله ۴۰ تنی بشردوستانه هلال‌احمر شامل چادر‌های امدادی، پتو، موکت، لوازم بهداشتی و بسته‌های غذایی برای کمک به سیل‌زدگان در کشور لیبی دیروز ارسال شد.

وی افزود: سه تیم امدادونجات جمعیت هلال‌احمر همراه این محموله برای کمک‌رسانی و توزیع محموله به لیبی اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وظیفه انسانی و دینی برای کمک به حادثه‌دیدگان و نیازمندان گفت: هلال‌احمر ایران به عنوان عضوی از نهضت بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر نیز برای کمک به حادثه‌دیدگان در سراسر دنیا آنچه در توان دارد انجام می‌دهد، همانطور که سایر جمعیت‌های ملی در حوادث مهمی، چون زلزله بم، زلزله کرمانشاه و سیل سراسری سال ۹۸ در ایران به ما کمک کردند.

­گفتنی است، رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان پیش از این با ارسال نامه‌ای رسمی به هلال احمر لیبی، برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از طوفان دانیل، اعلام آمادگی کرده بود و ارسال محموله بشردوستانه براساس اعلام نیاز لیبی ارسال شده است.

­شهر‌های شرق لیبی روز دوشنبه شاهد طوفان سیلابی و هولناک «دانیل» بود که بر اثر آن هزاران نفر تاکنون جان خود را از دست داده و یا آواره شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست