بازدید 5969
۶

انتقاد فرزند آیت الله جنتی از شورای نگهبان

فرزند آیت الله جنتی گفت: پدرم بیمار نیست اما با توجه به کهولت سن، وظایف سنگین برای ایشان مشکل است
کد خبر: ۱۱۹۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 13 September 2023

به گزارش «تابناک»، علی جنتی، فرزند آیت الله جنتی و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین، در پاسخ به این سوال که، در یکی دو سال اخیر چندبار خبرهایی درباره وضعیت جسمانی و سلامتی آیت الله جنتی منتشر شد که خود شما هم معمولا واکنش نشان می دادید، این خبرسازی ها چقدر برای شما آزار دهنده است و شرایط جسمانی ایشان چطور است؟، گفت: ببینید با توجه به سن ایشان و کهولت سن، طبیعی است که ضعف جسمی دارند، ولی ایشان بیماری ندارند.
 
وی گفت: ایشان نه فشارخون دارند، نه دیابت دارند، نه مشکلات دیگر. به خاطر رعایتی که خودشان می کنند ، ولی افرادی که مخالف شورای نگهبان یا رویه شورای نگهبان یا شخص ایشان هستند ، گاهی آرزوهایشان را به صورت خبرو شایعه مطرح می کند.

وزیر دولت روحانی گفت: مدتی قبل ، در یکی از شبکه های اجتماعی فردی نوشته بودکه ایشان بیمار هستند و یک نفر دیگراضافه کرده بودکه ایشان در بیمارستان بقیه الله بستری هستند ! ، من بررسی کردم مشخص شد این خبر جعلی است و تکذیب کردم.

جنتی تاکید کرد: البته کهولت سن و ضعف ناشی از آن به هرحال وجود دارد ما همواره توصیه مان این بود که ایشان را معاف بدارند. وظیفه سنگینی که برعهده ایشان است، واقعا در این شرایط جسمی بسیار سخت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
ماشالا ایشون تازه گرم کردند
آقای جنتی فرزند مبارک آیت اله جنتی بزرگ اگر وظیفه اش سنگین است شما به عنوان فرزند ایشان ظلم در حقش میکنید . خواهشا" ایشان را از مسئولیت بر حذر و به محل زندگی هدایت کنید تا انشااله خداوند به ایشان عمر طولانی بفرماید به استراحت بپردازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
دیگه طولانی تر از این.
انشاله تا هزار سالگی سالم و سلامت باشن و سکان در دست...
این تیتر شما خیلی متفاوت است با اظهارات ایشان. اینکه پیشنهاد کنیم که کسی را به دلیل کهولت سن از انجام کاری معاف کنند به معنای انتقاد به عملکرد ایشان نیست بلکه نگرانی برای سلامتی ایشان است... خیلی دلتان میخواهد که نزدیکان آیت الله جنتی با ایشان دشمنی کنند نه؟ از دعواها و نزاعهای داخلی لذت میبرید؟
پسر كو ندارد نشان از پدر
تو بيگانه خوانش مخوانش پسر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی