بازدید 2744

روشن و مناجاتی در اردوی تیم ملی قبل از بازی آنگولا

کد خبر: ۱۱۹۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 12 September 2023

ساعتی پیش از عزیمت تیم ملی فوتبال به ورزشگاه آزادی برای انجام دیدار برابر تیم ملی آنگولا، مهدی مناجاتی و حسن روشن با حضور در اردوی تیم ملی با مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون، امیر قلعه‌نویی سرمربی و همچنین بازیکنان تیم ملی در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

روشن و مناجاتی در اردوی تیم ملی قبل از بازی آنگولا

در این دیدار محمدنبی با اشاره به سوابق مناجاتی و روشن، حضور این دو در اردوی تیم ملی را روزی خاص و شیرین برای تیم ملی خواند و گفت: وفاداری و تعهد این پیشکسوتان به هواداران و تیم ملی الگوی بسیار خوبی برای همه ورزشی‌هاست و ما از حضور این دو عزیز در اردوی تیم ملی بسیار خوشحالیم.

قلعه‌نویی نیز با تجلیل از سوابق و افتخارات مناجاتی و روشن در فوتبال ایران گفت: از حضور این دو عزیز که با یک دعوت و بدون تکلف در جمع ما حاضر شدند، تشکر می‌کنم. امیدوارم تک تک شما بازیکنان نیز بتوانید همچون این عزیزان باعث افتخار کشور شوید و سال‌ها بعد با سلامتی کامل جای این بزرگان بنشینید.

در پایان این دیدار پیراهن تیم ملی به اسم حسن روشن و مهدی مناجاتی از سوی بازیکنان تیم ملی به این دو پیشکسوت اهدا شد. مناجاتی و روشن امروز مهمان ویژه دیدار ایران و آنگولا خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی