بازدید 2780

دردرسر جشن تولد وزیر بلژیکی؛ ادرار روی خودروی پلیس

«پی‌پی گیت» وزیر بلژیکی / با افشای چندین رسانه بلژیکی که تصاویر سه مهمان را در حال ادرار کردن نشان می‌داد، آقای وزیر مدعی شد که در آن زمان حضور نداشته و کاملا از این موارد بی‌اطلاع بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 10 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از یورونیوز، ماجرای ادرار روی خودروی پلیس توسط دو میهمان جشن تولد وزیر دادگستری بلژیک ، وزیر را تحت فشار قرار داده است.


پس از آنکه مهمانان در جشن تولد وزیر دادگستری بلژیک متهم به ادرار کردن بر روی خودروی پلیس شدند، تحقیقات برای «رفتار توهین آمیز» آغاز شد اما هر روز ماجرا ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد.

وزیر دادگستری بلژیک قطعا پنجاهمین سالگرد تولد خود را همیشه به یاد خواهد آورد. سه نفر از مهمانان او متهم به ادرار کردن بر روی خودروی پلیسی شده‌اند که در شب ۱۴ تا ۱۵ اوت مقابل منزل او پارک شده بود.

تحقیقات در این زمینه در تاریخ ۲۳ اوت آغاز شد و وینسنت فان کویکن بارنه، وزیر دادگستری پنجشنبه گذشته برای ادای پاره‌ای از توضیحات به پارلمان رفت. او به نمایندگان حاضر در پارلمان گفت که او سه مهمان جشن تولدش را ندیده است که بر روی یک ون پلیس بیرون خانه‌اش ادرار کنند. با این حال او از این اتفاق جنجالی عذرخواهی کرد.

او در یک جلسه فوق‌العاده سه‌ساعته در برابر نمایندگان پارلمان در کمیته عدالت گفت: «می‌خواهم از همه نیروهای پلیس در کشور عذرخواهی کنم. کاملا درک می‌کنم که چرا آن‌ها عصبانی هستند. این موضوع غیرقابل قبول است.»

دردرسر جشن تولد وزیر بلژیکی؛ ادرار روی خودروی پلیس

فان کویکن بارنه می‌گوید که با سه مظنون این اتفاق تماس گرفته و به آن‌ها تاخته است. 
او اضافه کرد از سه مظنون خواسته تا خود را به مدعی‌العموم معرفی و به سئوالات وی پاسخ دهند. وزیر دادگستری مدعی شد با این کار به پیشبرد تحقیقات کمک کرده است.

به محض آغاز تحقیقات در تاریخ ۲۳ اوت، با افشای چندین رسانه بلژیکی که تصاویر سه مهمان را در حال ادرار کردن نشان می‌داد، آقای فان کویکن بارنه مدعی شد که در آن زمان حضور نداشته و کاملا از این موارد بی‌اطلاع بوده است.


اما شبکه وی‌آرتی در تاریخ دوشنبه چهارم سپتامبر تصاویر دیگری را منتشر کرد که ادعای آقای وزیر را مورد تردید قرار می‌داد.
روز بعد وزیر تصمیم گرفت ویدئویی از خود را که دوربین‌های خانه‌اش ضبط کرده‌اند، به شبکه دیگری برای انتشار بفرستد. در این ویدئو کاملا مشهود است که وزیر در حالی که آخرین مهمان خود را در ساعت چهار صبح مشایعت می‌کند مست است.

در این ویدئو وزیر مشاهده می‌شود که در کنار دوستش قرار دارد و به سمت عقب خم می‌شود گویی می‌خواهد ژست فردی در حال ادرار کردن را تقلید کند.
وزیر این حالت را به‌عنوان «نوازندگی گیتار» توصیف کرد اما گفت از آن زمان خیلی چیزی یادش نمانده است.
وی گفت: «من گیتار آکوستیک می‌زنم و شاید این ژست گیتار زدن باشد.»

وزیر دادگستری بلژیک

او همچنین گفت که مشایعت آخرین مهمانش که یکی از بهترین دوستانش است، «هیچ ارتباطی به حوادث» جشن تولد ۵۰ سالگی او نداشت.
این ماجرا که رسانه‌های بلژیکی آن را «پی پی گیت» نامیده‌اند، وی را در موقعیت دشواری قرار داده است و چندین اتحادیه پلیس از او خواسته‌اند استعفا دهد.

الکساندر دی‌کرو، نخست وزیر بلژیک در این جشن تولد حضور کوتاهی داشت.
وی در گفت‌وگویی با خبرنگاران گفت: «من هم حضور داشتم و چیزی از حادثه ندیدم اما آنچه مشخص است این است که رفتار برخی از مهمانان غیرقابل قبول است و عذرخواهی از پلیس ضرورت دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی