بازدید 11979

پدیده چپ‌پایی که سپاهان به تیم ملی هدیه داد

کد خبر: ۱۱۹۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 10 September 2023

 باشگاه سپاهان در کنار خریدهای نجومی ، بالاخره یک پدیده به فوتبال ایران معرفی کرد و چپ‌پای درخشانی به تیم امید تحویل داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم امید ایران با حضور بازیکنانی که اغلب در لیگ برتر خودمان بازی می‌کنند و یکی دو لژیونر باتجربه، امید زیادی به پیروزی بر ازبکستان و حضور در مرحله نهایی دارد. اما یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم امید کسی است که تا دو سه ماه پیش خیلی‌ها اسمش را هم نشنیده بودند.

پدیده چپ‌پایی که سپاهان به تیم ملی هدیه داد

محمدجواد حسین نژاد هافبک جوانی است که در بازی اول این فصل سپاهان مقابل تراکتور روی نیمکت نشست. اما در بازی دوم مقابل ذوب آهن جای محمد کریمی را در ترکیب اصلی گرفت و با ارائه نمایشی فوق تصور، خودش را به عنوان پدیده فصل جدید لیگ معرفی کرد. او در بازی با استقلال هم خوب بازی کرد تا نشان بدهد درخشش در بازی با ذوب آهن تصادفی نبوده است و مورایس اشتباه نکرده است. 

نمایش حسین‌نژاد 20 ساله در 3 بازی آخر سپاهان به قدری خوب بود که ضرورت حضورش به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب تیم امید هم حس می‌شد. اتفاقی که افتاد و او به عنوان هافبک طراح و پاسور در هر دو بازی تیم امید حضور داشت.

استیل منحصر به فرد و جالب این بازیکن چپ‌پا به قدری چشم‌نواز است که پیدا کردنش در زمین آسان است. او تکنیک قابل توجهی هم دارد و می‌تواند پا به توپ تمام طول زمین را طی کند و توپ را در اختیار خودش نگه دارد.

فوتبال ایران بازیکن چپ‌پای درجه یک زیاد نداشته است. آخرین بازیکنان چپ‌پای خوب فوتبال ایران که در پست هافبک بازی کرده‌اند سیروس دین‌محمدی، فریدون زندی و محسن مسلمان بودند. وحید امیری هم البته چپ‌پاست اما او بیشتر وینگر یا مهاجم بازی می‌کند.

حالا یک چپ پا از مکتب سپاهان ظاهر شده که اگر با همین شیب پیشرفت کند، به جام جهانی ۲۰۲۶ در ترکیب اصلی ایران خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰
سپاهان خیلی پدیده داشته تابناک تو خبر نداری
خداوند حفظش کند، ان شاءالله
اینقدر شما خبرنگارها چشمتون نمی بینه که چقدر آکادمی سپاهان بازیکن تحویل تیم ملی داده که می گید سپاهان بالاخره یک پدیده تحویل داد ،آقای خبرنگار چشمات باز کن یا خودت زدی به اون درش ،هر سال دو سه بازیکن از سپاهان دارند پدیده می شوند یاسین سلمانی ،رضا اسدی ،سرلک ،محمد قربانی ...و خیلیای دیگر از سپاهان هستند اونوقت دو تیم تهرانی با این همه هزینه یک بازیکن از آکادمی تحویل تیم ملی نداده و فقط دسترنج تیم های دیگر استفاده می بره الان ترکیب لنگ نصفشون سپاهانی هستند
تیم امید هم ستارهاش از سپاهانه وگرنه عنایتی هیچ هنر و فنی تو مربیگری نداره
شعور و انسانیت هم چیز خوبی هستش سپاهان اینقدر به فوتبال ایران خدمت کرده و بازیکن پرورش داده و تحویل تیمهای بزرگ داده واقعا هم جا نسبت به سپاهان کم لطف هستند
سردارازمون
اگر رسانه های قلم فروش به کلیت فوتبال ایران نگاه یکسانی داشته باشند و دست از آپارتاید رسانه ای و تنفس مصنوعی به سرخابیها بردارند، کلی جوان با استعداد تو کشور داریم
نگارنده این قدر دور از فوتباله که اشاره ای به کاپیتان چپ پای فعلی تیم ملی هم نداشته
کاپیتان احسان حاج صفی
آقای گزارشگر ، احسان حاج صفی، علی کریمی ، میلاد سرلک ، مرادمند ، عارف غلامی ، سهرابیان ، مهدی شریفی ، مهدی پور ، پهلوان ، اسدی ، بحیرایی ، سلمانی ، ستارگان مکتب سپاهان بودند حالا از بازیکن های آکادمی سوگل های وزارت بگو
بالاخره با حجم اختلاص هایی که در فولاد مبارکه اتفاق افتاده زیاد نمی‌توان حرف از کمبود بودجه سپاهان زد
واقعا فکر می‌کنید بازیکنانی که سپاهان جذب کرده عاشق رنگ زرد قناری آن و یا سیاحت و گردش روزانه در کنار رودخانه زاینده رود به این تیم پیوسته اند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم