بازدید 3782
یک مرکز پژوهشی آلمانی:

روسیه از تحریم‌های غرب گذر کرده است

یک مرکز پژوهشی آلمانی اعلام کرد که روسیه با پیوستن به بازار تجارت جهانی از تحریم‌های غرب عبور کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 08 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از المیادین، یک مرکز پژوهشی آلمانی در گزارشی اعلام کرد که با وجود تحریم‌های فراگیر غرب علیه روسیه، این کشور به بازار تجارت جهانی باز خواهد گشت.

این مرکز پژوهشی تصریح کرد که حجم کالاهای تخلیه‌شده در ۳ بندر بزرگ روسیه در ماه آگوست به بالاترین سطح خود پیش از انجام عملیات نظامی ویژه در اوکراین نزدیک شده است.

بر اساس این گزارش با وجود تحریم‌های تحمیلی فراگیر علیه روسیه به دلیل بحران اوکراین، فعالیت‌های تجاری روسیه در ماه آگوست رونق داشته است.

از سوی دیگر مؤسسه اقتصاد جهانی «کایل» در گزارشی اعلام کرد که با وجود تحریم‌ها، تعداد کشتی‌هایی که در بنادر روسیه پهلو می‌گیرند در حال افزایش هستند و روپل روسیه نیز از مرحله ضعف گذر کرده و اکنون در حال بازگشت به سطح قدرت خود پیش از بحران اوکراین است.

این مؤسسه در گزارش خود به حجم کالاهای تخلیه‌شده در ۳ بندر بزرگ روسیه، یعنی سنت پترزبورگ، ولادی وستوک و ونووروسیسک استناد کرده است.

پیش از این نیز وب‌سایت آمریکایی «بیزینس اینسایدر» با انتشار مقاله‌ای اعلام کرده بود که روسیه با وجود درگیری در جنگ اوکراین، توانسته طی سال گذشته میلادی، منابع و دارایی‌های خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهد.

این وب‌سایت آمریکایی تصریح کرده بود که تمامی تلاش‌های غرب برای کوچک‌کردن اقتصاد روسیه از طریق تحریم، شکست خورده‌اند و روسیه توانسته طی سال گذشته میلادی ۶۰۰ میلیارد دلار به سرمایه‌های ویژه خود بیافزاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
نابود باد متجاوز
چقدر دروغ گفتن راحت شده
20 سال ایت می گفتید تحریمها هیچ اثری ندارد
الان دیدبم که کشور نابود شد
ردسیه هم همینطور میشه
برادران و خواهران غرب پرست نظری فرمایشی ندارن خخخخخخ
بنظر من پوتین ادم انگلیسیهاست و اوردنش که روسیه رو به نابودی بکشه چون انگلیس و امریکا فهمیدن که ملت روسیه خاصیت دیکتاتور سازی و کشور گشایی تو خونشان است وجز تجزیه روسیه هیچ راهی وجودنداره که این کشور رو اروم کرد.والا هر ادمی میدونه درافتادن با امریکا و متحدانش که 60 درصد اقتصاد دنیا دستشونه نابودی اقتصادی و نارضایتی مردم اون کشور رو در دراز مدت به وجود میاره.و پوتین از همه کس اینو بهتر میدونه که با یه اقتصاد 1.5 درصدی و اسلحه های تکنولوژی گذشته حریف امریکا ومتحدانش نمیشی.در کوتاه مدت ممکنه ببری ولی در دراز مدت میبازی.مثل افغانستان وویتنام که شوروی اول برد ولی بعد نابود شد.این خبر هم مال المیادینه که مال ایرانه .یعنی بودجه اش رو ایران میده.خبرش فیکه.
روبل روسیه بی ارزش شد ولی اخرش زمستان سخت اروپا نیامد که نیاند
ایران را نیز به همراه خود از بسیاری از تحریم ها گذر داده است.
فرافکنی هست بزار یکم زمان بگذره همه چی معلپم میشه ترامپ هم بیاد روسیه وضعش بهتر میشه ولی غصه ی ایرانو بخورید
گذر از تحریم ها که مال ایران بود حالا شده مال روسیه؟اقتصاد روسیه همانند ایران در حال فروپاشی است
شتر در خواب بیند پنبه دانه . همینطور تو خواب ناز باشید .باشید یاشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست