بازدید 1596

نمایندگان پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر رژیم اسرائیل

۵۹ تن از نمایندگان پارلمان اردن پنجشنبه شب خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشورشان شدند.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 08 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، نمایندگان پارلمان همچنین از دولت خواستند که سفیر اردن در تل آویو را بازگرداند.

درخواست نمایندگان پارلما اردن در پاسخ به تعدی نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی برای خلع لباس زنان فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری اشغالی انجام می‌شود.

نمایندگان یادشده همچنین اعلام کردند که این فلسطینی‌ها به مانند ناموس اردنی‌ها و خط قرمز آنهاست و هرگونه هتک حرمت به آنان را نخواهیم پذیرفت و آماده هرگونه دفاع از آنها هستیم.

سربازان زن صهیونیست، پنج زن فلسطینی را مجبور به درآوردن لباس خود کرده و آن‌ها را با سگ‌های آموزش دیده در الخلیل تهدید کردند.

گروههای فلسطینی به خشونت "غیر قابل قبول" سربازان اسرائیلی علیه زنان فلسطینی اعتراض کرده و خواستار مجازات "سربازان مقصر" شده‌اند.

سازمان ملل متحد نیز چون رویه همیشگی خود تنها خواستار تحقیق در مورد بازرسی بدنی اجباری از پنج زن فلسطینی توسط سربازان صهیونیستی در جریان یورش به یک ساختمان مسکونی شد.

فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل به خبرنگاران گفت: «ما در برابر هر نوع مجازات دسته جمعی خواهیم ایستاد. این حادثه گزارش شده نیاز به بررسی و تحقیق کامل دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی