بازدید 1709
۱

دبیر کل ناتو: به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد

دبیر کل ناتو در جلسه کمیته امور خارجی پارلمان اروپا تاکید کرد که ناتو به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 07 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو در نشست کمیته امور خارجی پارلمان اروپا بر تداوم حمایت ناتو از اوکراین تاکید کرد.

دبیر کل ناتو در ادامه سخنان خود ادعا کرد که ناتو قصد ندارد بر آتش نزاع اوکراین بدمد، اما حمایت از اوکراین همچنان ادامه خواهد داشت.

استولتنبرگ با اشاره به تاثیر جنگ اوکراین بر همکاری میان ناتو واتحادیه اروپا افزود: نزاع در اوکراین اهمیت همکاری میان ناتو و اتحادیه اروپا را بیش از پیش کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ضد حملات اوکراین مدعی شد: اوکراین در جریان ضد حملات خود به تدریج اراضی جدیدی را تصاحب خواهد کرد.

دبیر کل ناتو با اشاره به روند عضویت اوکراین در ناتو گفت: اوکراین بیش از هر زمان دیگری به عضویت در اتحادیه اروپا نزدیک شده است.

استولتنبرگ ضمن اشاره به حضور فزاینده ناتو در جبهه‌های شرقی این پیمان ادامه داد: ما حضور خود در جبهه‌های شرقی را افزایش دادیم و آمادگی داریم که از تمامی اعضای ناتو حمایت کنیم.

همچنین دبیر کل ناتو اعلام کرد: سوئد به زودی به عضویت ناتو در خواهد آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تزارلات بهانه اش در حمله وحشیانه به کشور اوکراین قصد این کشور برای پیوستن به ناتو بود. ولی حالا این اتفاق درعمل ولو غیررسمی افتاده است . اگر اوکراین عضو ناتو بود کشورهای غربی چه چیزی بیشتر ازینکه الان میکنند میتوانستند بکنند. اینکه ارتش قلدر روسیه در باتلاق گیرکرده و بنابه آمار مختلف 20تا 40 درصد نیروی زمینی نابودشده و250-300 هزار روس کشته شدند طبیعتا نه قدرت ارتش اوکراین که ساپورت همون ناتویی است که لات ابله با دست خودش اوکراینو عضوش کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار