بازدید 53399

درگیری منافقین در پی نحوه انتقال اعضا به کانادا

با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 02 September 2023


به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: برنامه گروهک منافقین برای فرار از آلبانی و انتقال مقرشان به کانادا حواشی زیادی برای آنها ایجاد کرده و موجب درگیری در میان اعضای رده های میانی و پایین این گروهک نیز شده است.

تسنیم پیش از این خبر داده بود که در پی فشارهای دولت آلبانی به گروهک منافقین، خصوصاً پس از حمله پلیش ضدشورش این کشور به مقر اشرف3، سران منافقین تصمیم به انتقال مقر خود به کشور دیگری گرفتند.

 

ابتدا قرار بود مقر این گروهک به فرانسه منتقل شود که به دلیل عدم موافقت این کشور، کانادا به عنوان مقصد بعدی آنها انتخاب شد.

فرار منافقین از آلبانی همانطور که گفته شد، به دلیل فشارهای دولت این کشور و ایجا محدودیت های شدید علیه آنهاست به گونه ای که پلیس آلبانی در هفته های گذشته اقدام به ایجاد پست های بازرسی در خروجی های اشرف 3 کرده و همه ورود و خروج های آنها را کنترل می کند.

علاوه بر این، با دستور دولت آلبانی، اینترنت این مقر نیز قطع شده است.

«ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی نیز در مصاحبه‌ای با شبکه آلمانی «اشپیگل» گفته بود که گروهک منافقین نمی‌توانند از آلبانی برای جنگ علیه ایران استفاده کنند.»

وی تصریح کرده بود: «آلبانی قصد جنگ با ایران را ندارد و کسی را که از مهمان‌نوازی ما سوء‌استفاده کرده باشد، نمی‌پذیرد.»

در پی یورش پلیس ضدتروریسم آلبانی در خردادماه (که بعداً نیز تکرار شد)، اسناد زیادی به دست آمد که از جمله آنها برنامه این گروهک برای اقدامات تروریستی سایبری در ایران و حتی علیه برخی اشخاص در کشور آلبانی، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می شد.

با به دست آمدن این استاد، دادگاه ضد تروریستم آلبانی اتهاماتی را متوجه سران این گروهک کرده و آنها بیم آن را دارند که در حمله بعدی پلیس به مقر اشرف3، بسیاری از سران این گروهک دستگیر شوند، خصوصاً اینکه برخی از کادرهای منافقین دارای پرونده تروریستی در آلبانی هستند و منافقین تلاش می‌کنند اول از همه این افراد را فراری دهند.

 

با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین در ابتدا سعی کردند افرادی که دارای پاسپورت کانادایی هستند را در اولویت اول به این کشور منتقل کنند و از آنجا که امکان انتقال همه آنها به کانادا وجود ندارد، برنامه جدید آنها، انتقال افراد دارای پاسپورت آلمانی به کشور آلمان است.

خروج مخفیانه و شیوه اولویت بندی منافقین برای فرای دادن اعضای خود از آلبانی، موجب درگیری در میان اعضای رده پایین نیز شده که از جمله این حواشی، درگیری در نشست رسمی اخیر این گروهک در اشرف3 بود.

این چالش ها خصوصاً بدلیل عدم حضور مریم رجوی که از سوی آلبانی به این کشور ممنوع الورود شده است، افزایش یافته و به نظر می رسد پلیس آلبانی در آینده بار دیگر وارد این مقر شده و این بار اشرف 3 را برای همیشه تعطیل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۳۴
دربدران بی هویت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
خودکرده را تدبیر نیست.خدا جای حق نشسته.
لعنت به منافقین
دولت کانادا دارد بد جوری راه کج را در پیش میگیرد و با پذیرش چه آشکار و پنهان با سر نوشت دیگر مقامهای ایرانیان کانادا دارد بخاطر چند تبهکار و قاتلهای تحت تعقیب بازی میکند و دیگر برای دولت ایران جدا سازی میان مقیم کانادا و تبهکاران فراری فرقی نمیکند و هر کس که از کانادا به ایران بخواهد برود به چشم منافقین تبهکار نگاه خواهد کرد .
هرکس سنگ به این نظام بزنه دربدر میشه
لعنت برمنافقین
ان شاالله همیشه دربدر وآواره باشن منافقین قاتل وکثیف کشور کانادا اینا رو پذیرفته خدا کنه خیلی زود جواب اوناروهم بدن
هرکه به این مملکت خیانت کنه آوره سرگردون می‌شود.
عاقبت خیانت به مردم کشورمان و همکاری با صدام
حقشون هست کائنات جواب اینهاراداره میده خواروخفیف شدن اشغال ها...وخیال همه راحت باشه که دیروزودداره ولی سوخت وسوزنداره
این منافقین کوردل و بی هویت باید زجر بکشند چرا که نه تنها تعصب دین اسلام را ندارند بلکه تعصب انسانیت هم در وجود آنها نیست و باید آنها را به زندان گوانتانامو ببرند و آنقدر زجر و شکنجه بدهند تا بفهمند وقتی که پاسداران عزیز مارا دستگیر میکردند و به طرز فجیعی شهید میکردند چه حالی دارند و آیا سربازان گمنام کشور عزیزمان ایران آه وناله ندارند
والسلام
در هر صورت اینها ایرانی هستن به ایران برگردن و محاکمه بشن تا تقاص خونهای به ناحق ریخته شده ملت ایران را بدن
این فرقه کثیف و خائن به وطن و قاتل هزاران ایرانی و هزاران کرد عراقی و شیعیان عراقی در آخر با بدبختی و آوارگی در کشورهای غربی جان می کنند و هیچ و پوچ می شوند.
گروهک منافقین دیگه هیچ جا امنیت ندارن.سوراخ موش هم گیرشون نمیاد.زنده باد ایران اسلامی
عاقبت وطن فروش آوارگی است
یک پیروزی دیگر برای حقانیت ایران اسلامی.
قلبا اظهار ندامت و توبه کنین و برگردین ب ایران . قطعا ملت بزگوار و رئوف ایران شما رو خواهند بخشید بشرطی ک جبران کنید گذشته را
وطن فروش های بی اخلاق و جنایت کار.
آوارگی، دربدری و دچار چه کنم چه کنم شدن حداقل آخرت و عاقبت آنهاست.
فقط انها منافقینن
چکارشون دارن اینا دیگه مثل کبریت بی خطر هستن وقتی کسی پایگاهی در بین مردم نداشته باشه راسما مرده به محسوب میشه آیا کشی پیدا میشه که اسم اینا را بباره بزارید همونجا روزا شطرنج بازی کنند تا عمرشون به پایان برسه
لعنت به منافقین وطن فروش
کاش میشد یه مستند بسازن و در مورد علت حضور و برنامه روزانه اونا مطالبی رو به ماها بگن.اینکه اصلا چرا چنین تشکیلات بی صاحبی باید وجود داشته باشه؟ دولت آلبانی در قبال چی بهشون مکان داده.اصلا هدف اونا چیه؟
مثل آب بینی به هرطرفی پرتشون میکنند،لعنت خدابراین گروهک
از این کشور به اون کشور ...
تا آخره عمرشون در بدرن ...
مرگ ولعنت ابدی بر منافقین تروریست و آدمکش.
خیلی از مسولین که کانادا زندگی میکنن
لعنت به وطنفروشای خائن،لعنت به خائنین ملت وکشور،لعنت به مریم رجوی ومسعود رجوی تروریست،حرام لقمه های وطنفروش.برید گورتونو گم کنید باید این گروهک تروریستی از صفحه روزگار محو ونیست و نابود بشن.اصلا جايي در کره زمین نداشته باشن
مهر در به دری بر پیشانی هر وطن فروش و خائنی زده شده. خواه منافقین خواه مزدور های برانداز خارج نشین
عاقبت کسانی که به کشور و مردمشان خیانت کنند همینه .
جالبه
منفوترین فردها که به آنها انسان هم‌نمیشه گفت منافقین هستن لعنت خدا بر نها و هامیانشان باد ،،
قابل توجه ایرانی های مقیم کانادا . چه شود کانادا با وجود منافین
واقعا که هر کس با این نظام وسید بزرگوار مادر افتاد آواره در بعد. شد لعنت بر منافقین کوردل
کانادا فعلاً شده کاسه داغ تر از آش که بزودی دهن خودش خواهد سوخت ونمیداند که منافقین نمک خورده ونمکدان را می شکنندلعنت برشیاطین وطرفداران داخلی و خارجی خاک برسرهرچی نامردبی غیرته خداوندنابودشان کند ان شاء الله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست