بازدید 2702

دستگیری ۱۴ اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان

رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۴ اخلال گر نظم عمومی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 01 September 2023

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی بشارتی رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان امروز در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و امنیت ذهنی و عینی شهروندان و ایجاد امنیت پایدار در محلات، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد مخلان نظم عمومی ، مجرمین و متهمین تحت تعقیب و فراری در قالب طرح محله محور به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح در چند عملیات ضربتی و جداگانه مجموعا ۱۴ نفر از مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر ودر بازرسی از منازل و مخفیگاههای آنان ۱۵ قبضه انواع سلاح سرد از نوع چاقو، قمه، سلاح شکاری و تعدادی آلات جرم کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی استان با بیان این که در این طرح از تعداد ۱۱۶ نفر از اقشار آسیب زا نیز دعوت و جهت عدم بزه، تعهدات لازم اخذ شد ، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بشارتی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: برابر ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی ، هرکس به وسیله چاقو یا هرنوع سلاح دیگر تظاهر یا قدرت نمایی کند و یا آن را وسیله مزاحمت اشخاص یا اخاذی یا تهدید قرار دهد یا با کسی گلاویز شود ، در صورتی که از مصادیق محارب نباشد به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست