بازدید 7944
۴

روسیه: آمریکا کلاهک هسته‌ای جدید خود را آزمایش می‌کند

معاون نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین المللی در ژنو عصر سه‌شنبه گفت که آمریکا کلاهک‌های هسته‌ای جدید خود را آزمایش خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲ 30 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آندره بلوسف اعلام کرد که آمریکا دیر یا زود کلاهک‌های هسته‌ای جدید خود را آزمایش خواهد کرد.

وی افزود: تعمیر و نگهداری از سایت آزمایش هسته‌ای نوادا نشان می‌دهد که علی رغم تصویب به اتفاق آرا قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در مورد این موضوع، آمریکا قصد ندارد آزمایش‌های بمب هسته‌ای را متوقف کند.

معاون نماینده دائم روسیه در ژنو اضافه کرد، آمریکا برای بهبود و حفظ زیرساخت سایت آزمایش هسته‌ای در نوادا و حفظ آن در وضعیت آمادگی کامل عملیاتی تلاش می‌کند و چنین رویکردی را می‌توان به عنوان شاهدی مستقیم بر نیات واشنگتن تلقی کرد.

بلوسف همچنین گفت: واشنگتن این واقعیت را پنهان نمی‌کند که در حال توسعه انواع جدیدی از کلاهک‌های هسته‌ای است و لازم است عملکرد آنها در عمل بررسی شود.

وی تاکید کرد که تصویب قطعنامه ۶۴/۳۵ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۹ به اتفاق آرا بیانگر آن است که همه کشورهای جهان نیاز به کنار گذاشتن کامل آزمایش‌های هسته‌ای را دارند که مهم‌ترین شرط برای دستیابی به هدف نهایی ایجاد جهانی عاری از سلاح‌های هسته‌ای است.

بلوسف افزود: روسیه به عنوان یکی از کشورهایی که معاهده جامع منع آزمایش‌های هسته‌ای را تصویب و در سال ۱۹۹۲ آزمایش‌های هسته‌ای را به طور داوطلبانه متوقف کرد، مسئولانه به تمام تعهدات خود عمل می‌کند.

پیش تر یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه استقرار تسلیحات اتمی در بلاروس را پاسخی به سال‌ها سیاست بی ثبات کننده واشنگتن و ناتو دانست و گفت: تا زمانی که آمریکا همه تسلیحات اتمی خود را از خاک اروپا خارج نکند، سلاح‌های اتمی روسیه نیز در بلاروس باقی خواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
سازمان ملل حمله روسیه هم محکوم کرد و گفت فورا به مرزهای خودتون برگردین
دولت ها و سیاست های آمریکایی در همه موارد بر خشونت استقرار و تثبیت شده است. از بدو ورود به قاره و قتل‌عام بومیان و سرخپوستان تا طراحی البسه و القای سبک زندگی و تولید محتوا در سینما و برخود شدید و دور از ترحم نسبت به مظنونین در تخلفات و قانون گذاری و ساخت تولیدات آمریکا در خودرو... گویی سیاست گذارای این مهاجران خون‌آشام، بر نوعی عقده های نیاکانشان بسته شده. سبک برده داری سنتی در گذشته و برده داری مدرن در حال و استفاده های ابزاری از زنان و تحقیر بشر، خود بزرگ بینی سیاستمداران، از حد گذشته و ایجاد نوع وسیعی نا امنی در دنیا کرده. و یقینا پشت همه این خباثت ها، خاندان سلطنتی انگلستان و یهودیان افراطی هستند و همه این رفتار زشت و دور از شئونات انسانی را در جامعه بی هویت و نو ظهور آمریکایی، پیاده سازی می کنند
جانم فدای آمریکا
باید یه فرقی بین ابرقدرت واقعی و پوشالی باشه ???
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی