بازدید 6841
۲

«زخم کاری» نیامده، روان جامعه را زخمی کرد

سازمان زیباسازی به عوامل سریال‌های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 29 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مشرق، کانال تلگرامی «چارسوفرهنگ» نوشت:انتشار ویدیویی از تبلیغ خشن فصل جدید سریال «زخم کاری» در صفحه شخصی محمد حسین مهدویان، باعث انتقاد برخی چهره‌های رسانه‌ای شد که معتقدند این تبلیغ خیابانی مروج خشونت است و برای اجرا در خیابان مناسب نیست. به نظر می‌رسد این ماکت واقعی نباشد و به صورتی کامپیوتری ساخته شده باشد.

در واکنش به این تبلیغ و تبلیغات «پدرگورآدیولا» سازمان زیباسازی شهرداری به جعل بیلبوردهای عوامل این دو سریال تذکر داد. پایگاه خبری حرفی نو با انتشار این خبر می‌افزاید: در چند روز اخیر دو تبلیغ ساختگی‌ برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی با محوریت‌ تبلیغات محیطی در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

تبلیغ سریال «پدر گواردیولا» با بیلبوردی از مهران مدیری که خون از صورتش در حال سرازیری است و دیگری تبلیغ سریال «زخم کاری» با طرح ماکتی از یک چاقوی خون آلود در حاشیه بزرگراه. پیج رسمی سریال زخم کاری ابن بیلبورد جعلی را رسما به‌عنوان تبلیغات شهری زخم کاری منتشر کرده است.

سازمان زیباسازی با اعلام اینکه هر دو مورد ساختگی است و وجود خارجی ندارد، به عوامل سریال‌های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
مملکت افسردگی و ناامیدی، همین ها را می خواهد دیگه!
سریالهای فااااااخر
تبلیغهای محیطی را جمع کنیم! خو سریال را چه؟ می گید مردم نبینند؟
استاد نعمت ا... احتیاجی به جور تبلیغات ندارند لطفا فکر خودتون برای تبلیغ سریال ایشون به زحمت نندازید
باتشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست