بازدید 2169
۱

وزیر خارجه لیبی از کار تعلیق شد

همزمان با گسترش موج احساسات ضد صهیونیستی در لیبی در پی دیدار محرمانه وزیر خارجه لیبی با همتای صهیونیستی، نخست وزیر لیبی نجلاء المنقوش را از پست خود تعلیق و وزیر جوانان را موقتا جایزیگن کرد.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 28 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، به دنبال خروش احساسات ضد صهیونیستی مردم لیبی ضد نشست هفته گذشته وزیر خارجه لیبی با همتای صهیونیستی خود در پایتخت ایتالیا، «عبدالحمید الدبیبه» نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی شامگاه یکشنبه با صدور دستوری از تعلیق موقت فعالیت «نجلاء المنقوش» در پست وزارت خارجه این کشور و دستور ارجاع پرونده تحقیق از وی به نهادهای نظارتی را صادر کرد.

بر پایه این گزارش، الدبیبه با صدور فرمانی خواستار تشکیل کمیته تحقیق درباره ابعاد این نشست غیر رسمی وزیر خارجه دولت وحدت ملی با مقام صهیونیستی و روشن شدن نتیجه این پرونده طی سه روز آینده شد.

در فرمان سه ماده‌ای نخست وزیر درباره تشکیل کمیته تحقیق درباره دیدار غیر علنی وزیر خارجه لیبی با الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی آمده است که طبق ماده سه این حکم، «فتح الله عبداللطیف الزنی» وزیر امور جوانان دولت وحدت ملی تا روشن شدن ابعاد این پرونده به طور موقت متکفل پست وزارت خارجه خواهد بود.

گفتنی است در پی افشای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از نشست هفته گذشته خود با همتای لیبیایی خود در شهر رم، پایتخت ایتالیا، احزاب سیاسی و شهرهای مختلف لیبی از جمله شهر بندری زاویه و تاجوراء دیروز (یکشنبه) کانون تظاهرات ضد دولتی بودند.

احزاب سیاسی و تظاهرکنندگان خشمگین با محکوم کردن دیدار وزیر خارجه لیبی با همتای صهیونیستی خواستار برکناری نجلاء المنقوش از پست وزارت خارجه و پیگرد قضائی وی شدند.

تظاهرکنندگان در حمایت از آرمان فلسطین و قدس اشغالی روز یکشنبه پرچم رژیم موقت صهیونیستی را به نشانه اعتراض آتش زدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جالبه خود فلسطین های در سطوح مختلف و احزاب مختلف با اسرائیلی ها دیدار میکنن هیچ مشکلی پیش نمیاد !!! کاسه های داغ از اش که میگن همین ها هستن !!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم