بازدید 2495

دستگیری فردی با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی

متهم با عنوان کارشناس قضایی دادستانی کل کشور با انتشار لوح تقدیر‌هایی با جعل امضای مقامات عالی قضایی، لشگری و کشوری، اعتماد قربانیان را جلب کرد و ضمن ارتباط با مخاطبان در بستر اینستاگرام و ارائه شماره تماس، اهداف خود را اجرایی می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 27 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه شخصی که با ادعای انتساب به قوه قضائیه و سایر نهاد‌های دولتی ضمن ارتباط با مخاطبان، اقدام به سوءاستفاده مالی و غیراخلاقی از قربانیان می‌کرد را با استفاده از شگرد‌های پیچیده اطلاعاتی شناسایی و دستگیر کرد.

در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه و نیز جلوگیری از فرصت طلبی سودجویانی که با غصب عناوین قضایی موجبات بی‌اعتمادی به دستگاه قضا را فراهم می‌کنند، فردی با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی را دستگیر کرد.

براساس این گزارش، متهم یادشده با عنوان کارشناس قضایی دادستانی کل کشور با انتشار لوح تقدیر‌هایی با جعل امضای مقامات عالی قضایی، لشگری و کشوری، اعتماد قربانیان را جلب کرد و ضمن ارتباط با مخاطبان در بستر اینستاگرام و ارائه شماره تماس، اهداف خود را اجرایی می‌کرد.

در پی بازداشت این متهم، اسناد و اوراق جعلی مانند کارت شناسایی ضابط دادگستری، مدرک تحصیلی دکتری حقوق جزا، کیف ممهور به نشان ضابط ویژه و کارشناس قضایی دادستانی کل کشور، مهر پزشکی مربوط به متخصص بیماری اعصاب و روان و جراح پلاستیک ضبط شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست