بازدید 5518
۹
بهنام ابوالقاسم‌پور ۲۴ساعت به هوش نیامد!

جزئیات حمله شبانه سارقان به یک پرسپولیسی

کد خبر: ۱۱۸۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶ 26 August 2023

حمله گروهی از سارقان به یکی از بازیکنان اسبق پرسپولیس منجر به بیهوشی ۲۴ ساعته این فوتبالیست اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بهنام ابوالقاسم پور از فوتبالیست‌های دهه ۷۰ و ۸۰ باشگاه های سایپا و پرسپولیس پنجشنبه شب دوم شهریور حین تردد با اتومبیلش در اتوبان شهید چمران شهر تهران مورد سوء قصد سارقان قرار گرفت. نوعی راهزنی که چندی پیش علیه حمید مطهری مربی تیم ملی و دستیار اول سابق پرسپولیس رخ داده بود.

افراد حاضر در صحنه درباره حادثه رخ داده توضیح داده‌اند پس از حمله سارقان به اتومبیل بهنام ابوالقاسم‌پور ظاهراً پیشکسوت پرسپولیس برای دفاع از خودش و ممانعت از دادن تلفن همراه و دیگر وسایل قیمتی که همراهش بوده با سارقین درگیر می‌شود.

جزئیات حمله شبانه سارقان به یک پرسپولیسی

زد و خورد بین بهنام ابوالقاسم‌پور و سارقان به قدری شدید و وحشیانه صورت می‌گیرد که به نوشته خبرورزشی پس از حضور مردم سارقان بدون دستیابی به اشیای قیمتی همراه پیشکسوت پرسپولیس مجبور به فرار از محل حادثه می‌شوند اما اتفاق تلخ آنجا بود که بهنام ابوالقاسم‌پور پس از متواری شدن سارقین از هوش رفت.

پیشکسوت پرسپولیس بلافاصله توسط نیروهای اورژانس و امدادی به بیمارستان منتقل شده و تا غروب جمعه به یک بار نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود ۲۴ساعت بیهوش بود.

ظاهرا کادر پزشکی بیمارستانی که بهنام ابوالقاسم‌پور در آن بستری است نسبت به وضعیت جسمانی وی ابراز امیدواری کردند که در ساعات آینده به حالت عادی برمی‌گردد. اما شدت ضربات و حمله سارقان به قدری زیاد بوده که بازیکن اسبق باشگاه‌های پرسپولیس و سایپا در حال حاضر شرایط سختی را تحمل می‌کند.

باید دید نیروی انتظامی و پلیس چه تدبیری برای این موج سرقت خشونت بار در بزرگراه های مرکزی تهران در ساعات مختلف خواهند اندیشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
نیروی انتظامی خیلی بی خیالی طی می‌کنه ، نه کشتی در محله ها و خیابانها دارد و نه با مجرمین برخورد قاطع، خودمان باید اسلحه تهیه بکنیم و از جانمان حفاظت بکنیم
نیروی انتظامی خیلی وقته درگیر تار مو هست، موضوع سرقت اتوبانی بحث چندین ساله است و نه الان، متاسفانه نیروها واسه این چیزا وقت ندارن!
عوضش امنیت داریم !... تدبیر فعلا به ایجاد ناامنی درجامعست.... وقتی همه تمرکز بروی حجاب و همچنین وضعیت اقتصادی اینطوری باشه همینه که هست...
حجاب
فقط حجاب
فعلا حجاب مهمه

نه نون مهمه نه امنیت ...
آقای رادان این فقط مخصوص افراد سر شناس نیست در کشور دائم مردم عادی بطور مستمر درگیر دزدی از اموالشان هستند از کشاورز و کارگر گرفته تا افراد متمول پلیس کجاست؟
این چندمین بار است که در اتوبان چمران و همت و ... از این اتفاقات می افته تازه برای آدم معروف ها !!! والا خدا می دونه برای مردم عادی که خبرشون رسانه ای نمیشه چقدر اتفاق افتاده ؟!!!
خدا رو شکر حداقل امنیت داریم
کاش امنیت داخل به اندازه مرزها بود
امنيت موج ميزنه
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
آخرین اخبار
وب گردی