بازدید 4855
۶

قاتل سابقه دار ۳ نفر را در یک روز کشت

روز شنبه ۲۸ مرداد مرد جوانی در یکی از محلات مرودشت دو مرد و یک زن از بستگانش را با سلاح کلت کمری به قتل رساند و متواری شد
کد خبر: ۱۱۸۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 23 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت درتشریح جزئیات این ماجرا گفت: با اعلام این خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت قرارگرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد. 
 
این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه‌روزی فرمانده انتظامی شهرستان، مأموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر کنند و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز کشف کردند.
 
وی درباره سوابق متهم نیز خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این متهم 26 ساله و استعلام سوابقش مشخص شد که او در سال 1396 نیز یکی از بستگان دورش را به خاطر اختلاف به قتل رسانده بود اما با پرداخت دیه و جلب رضایت اولیای دم بعد از چند سال از زندان آزاد شده بود.
 
سرهنگ زینلی اضافه کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که او چند ماه قبل قطعه زمینی را به یکی از دوستانش فروخته بود و بر سر دریافت پول زمین با او به اختلاف خورده است. اما روزی که برای تسویه حساب و حل اختلاف مالی بر سر زمین معامله شده در قبرستان مرودشت قرار گذاشتند پس از آنکه نتوانستند اختلافشان را حل کنند کارشان به درگیری کشید و متهم با اسلحه گرم دوستش را به قتل رساند و بعد هم با خودرو دوستش از محل متواری شد.

متهم در ادامه به خاطر اختلاف خانوادگی که با برادر ۲۵ ساله‌اش و خواهرزن ۲۴ ساله او داشت به خانه آن‌ها رفت و هر دو را با شلیک گلوله به قتل رسانده و به یکی از روستاهای مرودشت رفته و مخفی شد که مأموران پلیس با تلاش بی‌وقفه موفق شدند محل اختفای او را ردیابی و از آنجا که وی مسلح بود و بیم آن می‌رفت که به اهالی روستا آسیبی وارد شود در نیمه‌های شب و زمانی که خطر کمتری مردم روستا را تهدید می‌کرد متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند. متهم پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی تحویل داده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
باید آمریکایی ها از این داستان فیلم وسترن بسازم.
قوانین بی منطق در ایران بکش پول بده آزاد شی دوباره بکش
گیریم خانواده مقتول رضایت دادند وقتی جرم به این بزرگی کرده نباید طرف زندان طویل المدت بره و تحت نظر روانشناس باشه و پس از آزادی او را کنترل کنند ؟ چطور کسی که مخالفتون هست و آزارش به هیچکس نرسیده پا بند الکترونیکی داره این جانی نه و اسلحه تهیه کنه و 3 نفر رو بکشه . نشون میده نه قانون هست نه امنیت فقط شعار است
قانون بگذارید اگر قاتلی بخشیده شد و دوباره جان انسانی را ستاند اون هیئت صلح و سازش را دار زد.
این کلت ها از کجا می‌آیند؟
نتیجه بخشش و رضایت دادن به قاتلین همین می شود.
حالا هی رضایت بدین آزادشون کنید قاتل ها رو.
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسپندان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست