بازدید 2781
۳

قطر میزبان تبادل زندانیان میان آمریکا و ایران می‌شود

یک رسانه انگلیسی مدعی شده است که تبادل زندانیان بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده ماه آینده در کشور قطر صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 17 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وبگاه انگلیسی «میدل ایست آی» در گزارشی به نقل از پایگاه خبری «امواج نیوز» گزارش کرد که مبادله زندانیان بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا ماه آینده به میزبانی کشور قطر انجام خواهد گرفت.

در این گزارش آمده است که زندانیان دو کشور به یک هتل منتقل شده‌اند و تا ماه آینده که زمان تبادل زندانیان انجام می‌گیرد، تحت بازداشت خواهند بود. زندانیان در اتاق‌های شخصی در یک طبقه امن مستقر هستند و تنها می‌توانند با اقوام نزدیک خود دیدار داشته باشند و تلفن‌های همراه با دسترسی به اینترنت در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

«ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر، بعدازظهر روز(سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه)، در نشست هفتگی با خبرنگاران به مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا گفت که کشور قطر به عنوان یک میانجی بین‌المللی مورد اعتماد در مذاکرات ایران و آمریکا نقش بسزایی ایفا کرده و دوحه همواره به لزوم حل اختلافات با شیوه‌های مسالمت‌آمیز باور داشته است. 

وبگاه امواج در این خصوص گزارش کرده است: «برخلاف تبادل‌های گذشته بین ایران و آمریکا که بازداشت‌شدگان که یا به عمان، سوئیس یا امارات عربی متحده پرواز می‌کردند، این‌بار تبادل زندانیان در دوحه صورت می‌گیرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
عربستان یک شهروند آمریکایی رو اعدام کرده ایران جاسوس آمریکایی رو با پول آزاد میکنه تفاوت اینجاست
مشت محکمی بر دهان آمریکا خخخخخخخخخخخخخخخخخ
از حق نگذریم، آقای رییسی تا الان نمره قابل قبولی داشته است. بهبود روابط با کشورهای همسایه، پس گرفتن طلب از کره جنوبی، چند برابر کردن یارانه، قیمت پایین نان، بنزین، آب، برق و گاز و از همه مهمتر اینکه زیاد حاشیه درست نمی کند. در قضیه مرگ مهسا امینی هم انصافا رییسی خیلی معقول بود. فقط امیدوارم بتواند قیمت دلار را دست کم ثابت نگه دارد و پرش های عجیب نداشته باشد، تولید مسکن را هم سرعت ببخشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار