بازدید 2793

ردصلاحیت چند کاندیدا در انتخابات فوتبال تهران؟

کد خبر: ۱۱۸۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 16 August 2023

هنوز اسامی نامزدهای انتخابات هیات فوتبال تهران به صورت رسمی اعلام نشده و همین موضوع باعث حرف‌وحدیث‌های فراوانی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات هیات فوتبال استان تهران قرار است به زودی برگزار شود و فرآیند اداری این موضوع انجام شده است. هیات فوتبال تهران نزدیک به سه ماه پیش و بعد از پایان ثبت نام نامزدها، مکاتبات لازم را انجام داد تا اسامی نامزدها برای تأیید صلاحیت به نهادهای ذیصلاح ارسال شود.

چند روزی است که حرف و حدیث‌هایی درباره افراد تأیید شده مطرح شده است. برای این انتخابات 16 نفر نامزد شده بودند که صادق درودگر پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل نساجی، حسین خبیری به دلیل حضور در هیئت مدیره پرسپولیس و نیما نکیسا به علت حضور در رأس مدیریت باشگاه ذوب‌آهن عملاً از گردونه رقابت خارج شدند چرا که از نظر قانونی امکان حضورشان وجود ندارد.

سهیل مهدی، میرشاد ماجدی، مهرداد سراجی، عباس زواره، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، علیرضا یزدانی، مهدی ملک‌آباد، علی روزبهانی، محمدعلی خالقی‌راد، علیرضا سهرابی، اکبر محمدی، علی ایلکا 13 فرد باقی‌مانده هستند. برخی خبرها حکایت از تأیید همه نفرات و برخی خبرها حکایت از تأیید 10 نفر و عدم احراز صلاحیت سه نفر آخر لیست فوق دارد.

بهتر است برای جلوگیری از هرگونه حرف و حدیث، شایعه و شائبه، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که لیست نفرات را در اختیار دارد، اسامی را به صورت رسمی اعلام کند تا هیات فوتبال پایتخت هر چه زودتر از بلاتکلیفی خارج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی