بازدید 1855
۱

کی‌یف: راه پیروزی طولانی و دشوار است

ایرینا ورشچوک معاون نخست‌وزیر اوکراین گفت: راه پیروزی برای اوکراین طولانی و دشوار خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ 16 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از سی ان ان، ورشچوک سه‌شنبه شب در کانال تلگرامی خود نوشت: دو یا سه هفته!، تا پایان سال!، بهار آینده! همه اینها اشتباه است. اوکراین باید برای یک مبارزه طولانی آماده شود.

معاون نخست‌وزیر اوکراین افزود: مردم اوکراین باید برای پیروزی در سرزمینی که به آن تعلق دارند، تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را اینجا و اکنون با صبر و استقامت و روز به روز انجام دهیم، یادآور شد: بیایید خودمان را برای یک دوره طولانی آماده کنیم.

به گزارش سی ان ان، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پیشتر اذعان کرده است که ضدحمله اوکراین کندتر از حد انتظار پیش می‌رود.

الکساندر سیرسکی فرمانده نیروی زمینی ارتش اوکراین هم پیشتر اعلام کرد: به دلیل وجود میادین بی‌شمار مین و استحکامات دفاعی ارتش روسیه، دستیابی سریع به نتایج ضد حمله اوکراین عملا غیرممکن است.

سیرسکی اظهار کرد: ما دوست داریم به سرعت به نتایج مورد نظر خود در ضدحمله ارتش اوکراین دست پیدا کنیم اما این امر در واقعیت عملا غیرممکن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اوکراین افزود: خطوط تماس میان نیروهای طرفین در شرق و جنوب اوکراین آکنده از میادین مین و استحکامات دفاعی ارتش روسیه است بنابراین پیشروی نیروهای ما برخلاف انتظارات‌مان به کُندی صورت می‌پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
سینه چاکها کجایند ؟؟؟ با تمام کمکهای غرب بیچاه و درمانده شده و خودش این را اعتراف میکنه آنوقت یک عده در این کشور از دور بهش ماشالله ماشالله میگند !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست