بازدید 10452
۸

قهرمان زن معروف ورزش ایران کاندیدای مجلس

کد خبر: ۱۱۸۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 11 August 2023

شهربانو منصوریان در بازدید مسئولان ورزش کشور از اردوی تیم ملی ووشو صحبت های جالب و متفاوتی انجام داد.

به گزارش تابناک ورزشی، شهربانو منصوریان اظهار داشت: ما ورزشکاران زیاد توقع نداریم و سخنران هم نیستم. تشکر می‌کنم از اینکه سر تمرینات حاضر شدید. تعداد بچه‌ها را می‌بینید و ما همیشه با همین تعداد ورزشکار در حال تمرین هستیم. دوست دارم به خوابگاه ما نیز سر بزنید. زمانی دکتر علی‌نژاد در شرکت نفت بود و سالن آکادمی ووشو را ساخت و امروز ما این خانه ووشو را از برکت علی‌نژاد داریم.

وی تصریح کرد: امیر صدیقی در این چند سال واقعاً زحمت کشیده است و با هزار بدبختی زمانی که مربی تیم‌ جوان بودم، تیم را اعزام کردند. تا روز آخر ما نمی‌دانستیم تیم به مسابقات جهانی اندونزی اعزام می‌شود یا نه. در هر سکو باید دو نفر تمرین کنند و این واقعاً سخت است. چینی‌ها به این خاطر همیشه قهرمان هستند که سالن تمرین خوب دارند و در تالو و ساندا جداگانه تمرین می‌کنند، اما ما چنین شرایطی را نداریم.

قهرمان زن معروف ورزش ایران کاندیدای مجلس

کاپیتان تیم ساندا بانوان با اشاره به نیاز ووشو به مجموعه‌ای بهتر عنوان کرد: این همه زمین اینجاست، اما یک مقدار آن را به ووشو نمی‌دهند تا یک سالن بسازد. حتی ما غذاخواری نداریم و بعد تمرین باید خسته بالا برویم و لباس ببوشیم و برای غذا به سالن برویم. اینها همه درد است و در حال انتقال هستیم و همیشه نیز این مشکلات را به هر نماینده‌ای که به اینجا آمده است انتقال دادیم، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

منصوریان با اشاره به اقدامات علیرضا دبیر برای رشته کشتی گفت: رفتم فدراسیون کشتی و از سالن آنها بازدید کردم. دبیر در حال صحبت بود که حرف قشنگی زد. ایشان گفت بچه‌ها چهار ساعت اینجا تمرین می‌کنند، اما چند روز اینجا هستند و باید ذهن‌شان راحت باشد. دبیر برای ملی‌پوشان خوابگاه و استخر زده است و همه چیز را برای بچه‌ها فراهم کرده بود و معلوم است که کشتی نتیجه می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش خود را برای نتیجه خوب در بازی‌های آسیایی کردیم و تا الان نیز اینگونه بوده است و در میان فدراسیون‌ها بهترین بودیم و اگر امکانات داشته باشیم بهترین نتیجه را می‌گیریم. از شما می‌خواهم این اتفاق برای ووشو بیفتد و ما یک سالن و غذاخوری خوب داشته باشیم. باید چهار پنج نفر در یک اتفاق بمانیم و همانجا غذا بخوریم و استراحت کنیم و خواهش می‌کنم به خوابگاه‌های ما سر بزنید.

پس از صحبت‌های منصوریان، امیر صدیقی به سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد که منصوریان قصد کاندیداتوری مجلس را دارد. منصوریان نیز در تأیید این موضوع گفت که قصد دارم کاندیدا شوم و حرکتی بزنم و خوابگاهی برای ووشو بسازم (با خنده). 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۸
اینا هیچ کدوم تایید نمیشن
مجلس ما فقط همین را کم داره...
این خواهران منصوری هم دیگه شورش رو در آوردن
قطعا عملکرد ان نسبت به این نمایندگان بهتر خواهد بود نتیجه عملکرد نمایندگان فعهلی گوشت کیلویی 530 هزار تومان ران پاک نکرده در فروشگاه رفاه است تاریخ 19/05/1402
صلاحيت اش رد ميشه ... كلي سابقه دعوا دارم به نظرم
برو آشتو بپز
خدا کنه ردصلاحیت بشه ایشان بیشترسرپیشرفت خودش پولدارها وپیشرفت مردم
چه نازنینی از تبلیغ ملک در استانبول به کاندیدای نمایندگی مجلس رسیده بوی پول
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست