بازدید 7135
۱

نجات ۶ خدمه لنج باری توسط کشتی شرکت ملی نفتکش

کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات ۶ سرنشین یک لنج حادثه‌دیده در آب ‌های خلیج فارس شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 07 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، یک فروند از کشتی‌های ناوگان این شرکت در حالی که به سمت بندرعباس در حرکت بود، از یک لنج باری در حال غرق شدن پیام درخواست کمک اضطراری دریافت کرد.

پس از دریافت این پیام، کشتی نفتکش وفق قوانین بین المللی دریانوردی ضمن هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش و اعلام این حادثه، بلافاصله به سمت موقعیت شناور سانحه دیده در محدوده آب‌های این جزیره، تغییر مسیر داد.

براساس این گزارش پس از رسیدن کشتی نفتکش به موقعیت لنج باری حادثه دیده، عملیات نجات آغاز شد به طوری که با اقدام به موقع و سرعت عمل کاپیتان و دریانوردان کشتی نفتکش، ۶ خدمه این شناور از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند.

کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران پس از اتمام عملیات نجات و ضمن هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش به مسیر اصلی خود بازگشت تا ۶ سرنشین نجات یافته را در بندرعباس به مسئولان اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان تحویل دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اولکه تشکرمیکنم ازخدمه نفتکش ایرانی وفرمانده هانی دستورکمک رسانی رادادن اماوقتی خبری راازسایت پخش میکنیدسعی کنیدکامل باشه که لنج مال کدام کشورهست وتعدادکل خدمه لنج اسیب دیده چندنفربودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست