بازدید 11128

کرایه عجیب تاکسی در فرودگاه امام خمینی

بر اساس قیمت‌های اعمالی، نرخ کرایه تاکسی حدود ۹۰۰ هزار تومان ارزیابی می‌شود که هنوز این رقم اعمال نشده و رانندگان تاکسی فرودگاه نیز در این زمینه اعتراض دارند.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 06 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
 
 سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: هم اکنون نرخ کرایه تاکسی‌ها در ترمینال یک فرودگاه امام، یا از طریق باجه‌های تاکسی و یا بر اساس نرم افزارهای خاصی که شرکت‌های دانش بنیان طراحی کردند تعیین می‌شود.
 
وی با بیان اینکه نرخ تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف از ۶۴۵ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان متغیر است افزود: این نرخ‌ها را شورای شهر و سازمان راهداری معین کردند و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزایش قیمت را ۴۰ درصد و شورای شهر ۲۹ درصد تعیین کردند که بر اساس قیمت‌های اعمالی، نرخ تاکسی حدود ۹۰۰ هزار تومان ارزیابی می‌شود که هنوز این رقم اعمال نشده و رانندگان تاکسی فرودگاه نیز در این زمینه اعتراض دارند.
 
سعید چلندری گفت: قرار است تا قبل از سفرهای اربعین، نرم افزار تاکسی این ترمینال نیز راه اندازی شود.
 
بنا به گفته مسافران، ترمینال سلام هیچ گونه امکاناتی برای حمل و نقل عمومی ندارد و اگر مسافران نیمه شب به این ترمینال برسند با سردرگمی برای اخذ تاکسی مواجه می‌شوند.
 
با توجه به در پیش بودن سفرهای اربعین حسینی که برآورد شده ۲۵۰ هزار زائر عتبات در ایام اربعین از این ترمینال جابجا شوند، انتظار می‌رود شرایط بهتری برای بازگشت مسافران فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۲
مگه با هواپیما میرسونن دم منزل؟
پاسخ ها
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
نگران نباشید برای مسافرین اربعین تاکسی های رایگان خواهند گذاشت
حتا هواپیمای اسقاطی هم اینچنین نمیکند.....
بی نظم ترین سرویس تاکسیرانی در جهان مربوط به فرودگاه امام خمینی است
گران ، بی کیفیت ، خودروهای مستهلک ، رانندگانی که آموزش ندیده اند و برخوردهایی ضعیف دارند و با سطح تحصیلات پایین و فرهنگ های متفاوت و ...
راننده ایی را دیدم با سیبیل هایی که روی دهان ایشان را پوشانده بود
و دکمه های پیراهن که تا ناف باز بود و بوی عرقی که حالتان را بد میکرد و در اتوبان به سمت تهران بوی دیگری هم به آن اضافه شد .
بعد هم میگفت تاکسیرانی در فرودگاه انحصاری است و امتیاز تاکسی در فرودگاه میلیاردی معامله میشود .
اصلا معلوم نیست که این انحصار دست چه کسی است .
یعنی از هواپیما که پیاده میشوی ، خوشحالیت برای اینکه به وطنت وارد شدی ، تبدیل به یاُس و ناامیدی و پشیمانی میشود .
بلیط هواپیما زیر 2 میلیون هست و کرایه تاکسی 900 هزار تومان !!!!!! کار پردرآمدی هست . توصیه به تمام بیکاران برای خرید اشتراکی تاکسی و کار در این مسیر .
وقتی سقف تعیین می شود دیگر همه قیمت سقف رو می گیرند.
بنزین آزاد لیتری سه هزار تومن حتی اگر ده لیتر هم برای رفت و برگشت به مقصد بنزین مصرف کنه میشه سی هزار تومن حتی دوبرابرش هم که معمولا تا کاشان هم میشه رفت با این مقدار بنزین میشه شصت هزار تومن یعنی هشتصد و چهل هزار تومن دیگه دستمزد راننده میشه؟؟؟؟ استهلاک ماشین و هزینه روغن و کارواشش که به مسافر ربطی نداره چرا اینقدر مردم رو اذیت میکنید؟؟؟؟؟؟؟
نرم افزار دانش بنیان خخخخخ
نهصدهزارتومن کرایه تاکسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین شغل راننده تاکسی فرودگاه
غارت مسافر !
اخي چون فقط عتبات ميرن پول ندن
خوووب پول خرج كنند بدهند ديگه
900 هزارتومان ! تازه اعتراض هم دارند ؟ بابا یه ذره انصافم خوبه ! مگه حقوق ماها چقدر اضافه شده !؟
اونجا راننده هاش چهار برابر قيمت اسنپ يا تپسي از مسافر پول مي گيرند و متاسفانه هيج نظارتي هم وجود ندارد . طوري تيتر زديد ٩٠٠ تومان كه انگار داريد ٧٠ درصد به مردم تخفيف مي ديد !
ایرانی هستش و سوء استفاده
برای اربعین مگه پیاده نمیرن .
با سلام،چند وقت پیش(ساعت 2 نصف شب) فرودگاه مهرآباد رفتم دنبال دخترم که از بندررعباس می آمد.حدود یکساعتی که اونجا بودم خداسرشاهده هر مسافری که از ترمینال بیرون می آمد،چند نفر دوره اش می کردند که کجا تشریف می بری و از این حرف ها .....کسی غیر از این افراد هم حق نزدیک شدن به مسافر را نداشت.بعد اون مسافر را می آرودند به یک راننده می سپردن یادم هست یک مورد از مهرآباد تا راه آهن از دو نفر بنده خدا 500 هزار گرفتند از چندنفر برای قم می گفتند 2/5 میلیون و..... از همه مهمتر هیچ راننده غریبه ایی را راه نمیدن و اگر ببینن دنبال مسافری که هیچی.....
???
میگم تاکسی از یک شهرستان مثل آبادان تا مرکز استان اهواز با مسافت حدود ۱۲۰ کیلومتر الان نرخ خورده ۱۵۰ هزار تومان ،، بعد این چه نرخ تاکسی تو فرودگاه امامه که از فرودگاه تا دورترین مسافت تهران فکر نکنم بشه ۱۵۰ کیلومتر باید ۹۰۰ هزارتومان پرداخت کرد؟؟؟بلیط خود هواپیما که ارزان تر در میاد!!!!!
900 هزار تومن فکر کنم بلیط هواپیما بود خدایا اینها دیگه کی هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این ارقام نجومی را از کجا میاورند .متری چند .کیلویی چند حساب کردند . با این حساب یک تاکسی فرودگاه اگر در روز دو بار مسافر حمل کند ماهیانه 54میلیون درامد خواهد داشت که گمان نمیکنم به خلبا نان هم این رفم را بدهند .قطعا پس از ممنوعیت تردد تاکسی های اینتر نتی و سلطه انحصاری تاکسی داران باید منتظر یک چنین عجایبی بود
واقعا داستان اصحاب کهف که میگن همینه !
من نزدیک چهارساله از ایران خارج شدم باورم نمیشه قیمتها اینقدر بالا رفته باشه حقیقتا حیرت اوره
ماندم یک کارگر با چند سرعائله چطوری میتونی با حقوق ۸ میلیون گذران زندگی کنه
خدایا خودت به داد این مردم برس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست