بازدید 2816

ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می‌سازد

کد خبر: ۱۱۸۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 05 August 2023

تقریبا در تمام طول زندگی، همه در تلاشیم تا کیفیت زندگی خود را به‌نوعی افزایش دهیم؛ به‌زبانی دیگر، هر روز بهتر از دیروز زندگی کنیم. برای اجرای این ایده جذاب، راهکارهای بسیاری وجود دارد اما تقریبا تمام راه‌ها به انتخاب هر فرد در این مسیر بستگی دارد. چگونه زندگی می‌کند و دست به انتخاب چه چیزهایی می‌زند؟

ایکس ویژن یکی از برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی است که بر روی افزایش کیفیت زندگی مشتریان، تمرکز کرده است. در همین راستا، کمپین اخیر خود را نیز با شعار «بیشتر لذت بردن از زندگی» راه‌اندازی کرد که در آن محصولات تولیدی جدید خود را معرفی و نقش هر کدام را در افزایش کیفیت زندگی ما مشخص می‌کند.

ایکس ویژن که در سال ۱۳۸۵ توسط شرکت مادیران راه‌اندازی شد، با تکیه بر اعتماد مردم و تولید محصولات باکیفیت توانست در مدتی کوتاه، جایگاه خود را در میان مصرف‌کنندگان تثبیت کرده و به یکی از محصولات مورد اطمینان بازار تبدیل شود. حال در ادامه قصد داریم مرحله جدیدی از فعالیت ایکس ویژن که تولید یخچال و فریزر، لباس‌شویی و ظرف‌شویی است را در کمپین اخیر تبلیغاتی‌شان بررسی کنیم.

چطور می‌توان با یخچال ایکس ویژن، بیشتر سفر کرد؟

ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می‌سازد

یخچال همیشه یک کالای گران قیمت محسوب می‌شود که توانایی بالایی برای خرید آن نیاز است. تنوع ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت در یخچال‌ها نیز قیمت این محصول کاربردی را افزایش می‌دهد. ایکس ویژن به‌عنوان یک برند ایرانی که سابقه خوبی در تولید محصولات الکترونیکی دارد، اخیرا به تولید یخچال و فریزرهایی روی آورده است که مثل همیشه، یک محصول باکیفیت و به‌ٌصرفه برای مشتریان به‌حساب می‌آید. ‌

یکی از جدیدترین و به‌روزترین یخچال‌های‌ ایکس ویژن، مدل S7 است. محصولی تمام اتوماتیک که با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روزدنیا، طراوت و تازگی موادغذایی شما را حفظ کرده و تا حد زیادی از خرابی آن‌ها جلوگیری می‌کند. یخچال مدل S7 مجهز به کمپرسور اینورتر، آبریز و یخ‌ساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری، درب مینی‌بار و ظرفیتی ۵۵۶ لیتری است.

اما جذاب‌ترین ویژگی این یخچال ایکس ویژن، دکمه هالیدی یا تعطیلات این محصول است که با استفاده از تکنولوژی گردش هوای چندگانه، سرمایش و انجماد سریعی را در یخچال ایجاد می‌کند. این قابلیت، تازگی مواد غذایی شما را حفظ کرده و به شما کمک می‌کند تا بیش‌ازپیش به سفر بروید و از مسافرت خود لذت ببرید.

چطور می‌توان با با لباس‌شویی‌های ایکس ویژن، بیشتر فیلم دید؟

ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می‌سازد

ماشین لباس‌شویی یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه محسوب می‌شود که به‌صورت مداوم در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باید در هنگام خرید، مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماشین لباس‌شویی خوب را تشخیص داد و باتوجه به آن‌ها محصول موردنظر خود را انتخاب کرد. باید توجه داشت که در صورت انتخاب ماشین لباس‌شویی مناسب، می‌توان تا سال‌های سال و با خیالی راحت، از آن استفاده کرد.

ایکس ویژن یکی از برندهای موفق ایرانی است که تلاش می‌کند لباس‌شویی‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب را به بازار عرضه کند تا همان‌طور که گفتیم علاوه‌بر انتقال یک حس خوب، نیاز شما را تا سال‌های سال برطرف کند. ماشین های لباسشویی ایکس ویژن دارای ظرفیت شست و شوی متنوع و موتور بدون لرزش و صدا هستند. نمودار مصرف انرژی این محصولات A+++ بوده و در دسته محصولات کم مصرف قرار دارند.

یکی از مزیت‌های قابل‌توجه لباس‌شویی‌های ایکس ویژن، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو (Add Garment) و برنامه شست‌وشوی خودکار آن است که به شما کمک می‌کند تا در آرامش کامل به سایر فعالیت‌های روزمره خود مانند فیلم دیدن بپردازید و از زندگی لذت ببرید.

چطور می‌توان با با ظرف‌شویی‌های ایکس ویژن، بیشتر دور هم جمع شد؟

ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می‌سازد

این روزها در میان انواع مختلف لوازم خانگی که در آشپزخانه وجود دارد، ماشین ظرف‌شویی یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود. بعد از صرف غذا، حتی فکر شستن ظرف‌ها نیز آزاردهنده است، در چنین شرایطی نقش مهم ماشین ظرف‌شویی در خانه احساس می‌شود. با استفاده از ظرف‌شویی، نه‌تنها ظروف با آب کم‌تری شسته می‌شوند، بلکه احتمال آسیب دیدن آن‌ها در حین فرآیند شست‌وشو نیز از بین می‌رود.

ایکس ویژن ماشین ظرف‌شویی‌های جدیدی را تولید کرده است که با نمونه‌های خارجی در بازار قابل مقایسه و رقابت هستند. ظرف‌شویی ایکس ویژن با ظرفیت ۱۴ نفر و مجهز بودن به ۳ سبد مجزا، یک گزینه مناسب برای ظروف کثیف شما است.

۸ برنامه شست‌وشوی متنوع، قابلیت شست‌وشوی دو ناحیه‌ای، برنامه پیش شست‌وشو جهت خیساندن ظروف و تنظیم شروع شست‌وشو در زمان دلخواه، از ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول هستند که به شما کمک می‌کنند تا با خیال راحت در دورهمی‌هایتان به این محصول اطمینان کنید و بیشتر دور هم جمع شوید.

آماده سفر به ترکیه برای تماشای جدیدترین فیلم نولان هستید؟

کمپین اخیر ایکس ویژن، فقط مختص به معرفی محصولات جدید این شرکت نیست. بلکه یک قرعه‌کشی بزرگ با هدیه‌ای بی‌نظیر و خارق‌العاده، منتظر شما مخاطبان این برند ایرانی است.

تماشای اوپنهایمر (Oppenheimer)، جدیدترین فیلم کریستوفر نولان به‌همراه یک هم‌سفر در بهترین سینماهای ترکیه هدیه ویژه ایکس ویژن است که برای برنده شدن و شرکت در قرعه‌کشی، باید به صفحه لندینگ ایکس ویژن وارد شوید، شماره موبایل خود را تایید کنید و به ۳ سوال پاسخ دهید.

تا روز مشخص شدن نتایج قرعه‌کشی نیز می‌توانید به صفحه اینستاگرام ایکس ویژن مراجعه و در رقابت‌ها و چالش‌های جذاب صفحه شرکت کنید. با ایکس ویژن می‌توانید در این تابستان از زندگی بیشتر لذت ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست