بازدید 3033

کرایه ۹۰۰ هزار تومانی تاکسی در فرودگاه امام خمینی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 05 August 2023

به گزارش مهر، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: هم اکنون نرخ کرایه تاکسی‌ها در ترمینال یک فرودگاه امام، یا از طریق باجه‌های تاکسی و یا بر اساس نرم افزارهای خاصی که شرکت‌های دانش بنیان طراحی کردند تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف از ۶۴۵ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان متغیر است افزود: این نرخ‌ها را شورای شهر و سازمان راهداری معین کردند و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزایش قیمت را ۴۰ درصد و شورای شهر ۲۹ درصد تعیین کردند که بر اساس قیمت‌های اعمالی، نرخ تاکسی حدود ۹۰۰ هزار تومان ارزیابی می‌شود که هنوز این رقم اعمال نشده و رانندگان تاکسی فرودگاه نیز در این زمینه اعتراض دارند.

سعید چلندری گفت: قرار است تا قبل از سفرهای اربعین، نرم افزار تاکسی این ترمینال نیز راه اندازی شود.

بنا به گفته مسافران، ترمینال سلام هیچ گونه امکاناتی برای حمل و نقل عمومی ندارد و اگر مسافران نیمه شب به این ترمینال برسند با سردرگمی برای اخذ تاکسی مواجه می‌شوند.

با توجه به در پیش بودن سفرهای اربعین حسینی که برآورد شده ۲۵۰ هزار زائر عتبات در ایام اربعین از این ترمینال جابجا شوند، انتظار می‌رود شرایط بهتری برای بازگشت مسافران فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی