بازدید 1990

۸۷ هزار تماس گرمازدگی با اورژانس تهران

رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از ثبت بیش از ۸۷ هزار تماس شهروندان تهرانی با اورژانس ۱۱۵ خبر داد که دچار گرمازدگی شده بودند.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ 05 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد اسماعیل توکلی، با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.

وی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان مأموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و افزود: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیروهای اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.

توکلی ضمن تقدیر ویژه از نیروهای اورژانس که در این ایام گرما به ارائه خدمات پرداختند، توصیه کرد که مردم باز هم در روزهای گرم ضمن پرهیز از تردد در ساعات گرم روز، مایعات فراوان به ویژه آب مصرف کنند و در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با سامانه شبانه روزی ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

رئیس اورژانس استان تهران خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ مرداد، ۸۷ هزار و ۵۰۳ تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده که منجر به ۳۷ هزار و ۳۸۰ مأموریت و رسیدگی به ۹۳۳ مورد ضعف و بی حالی و ۷۷ مورد گرمازدگی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی