بازدید 2053

دستگیری ۴۹ سارق و مال‌خر در طرح ضربتی پلیس لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۴۹ سارق و مال‌خر در طرح ضربتی پلیس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 03 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار یحیی الهی امروز چهارشنبه در حاشیه طرح عملیات مشترک و ضربتی که به‌صورت هم‌زمان و گسترده در سطح استان به مرحله اجرا درآمد اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و بی‌امان پلیس با سارقان، افراد مال‌خر و خرده‌فروشان مواد مخدر و هنجارشکن با اقدامات خوب و اشراف اطلاعاتی همکاران مجموعه انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۴۹ سارق و مال‌خر شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی فاقد مجوز به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است، گفت: ۲۹ نفر متهم دراین‌رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان داشت: همچنین مأموران موفق به کشف مقدار ۱۱ کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و مقدار ۹ لیتر مواد پیش‌ساز تولید ماده مخدر شیشه و تعداد ۶۲۰ عدد انواع قرص‌های مخدر و روان‌گردان شدند که دراین‌رابطه ۲۱ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش دستگیر و تعداد ۶۱ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری‌شده است.

سردار الهی، اظهار داشت: در این طرح تعداد پنج خودرو حامل بیش از هزار و ۶۴۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز توقیف و کشف که ارزش این محموله‌ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی، انتظامی و… گفت: تعداد هشت نفر اراذل‌واوباش نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم و تعامل و حمایت دستگاه قضائی استان تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همت کارکنان سخت‌کوش انتظامی استان با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست