بازدید 5257
۳

شهادت مامور نیروی انتظامی در ایست و بازرسی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی پلیس راه استان هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی در جاده یاسوج - اصفهان توسط یک خودروی شوتی زیرگرفته شد و به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 02 August 2023

به گزارش «تابناک»، سید جواد هاشمی‌مهر عصر چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سروان شهید «آراسته» توسط خودرو شوتی زیر گرفته شده بود و به بیمارستان انتقال یافت.

وی افزود: این نیروی پلیس به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این حادثه ساعت حدود ۱۷ عصر روز چهارشنبه رخ داد.

هاشمی‌مهر ابراز کرد: راننده این خودرو فرار کرده بود اما در تپه‌های اطراف دستگیر شد.

در ۲۹ تیرماه امسال هم ۲ نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان در جاده یاسوج - اصفهان به شهادت رسیدند.

سال‌هاست که خودروهای شوتی با سرعت ۱۲۰ تا ۱۶۰ کیلومتر امنیت جاده‌ای را برای مردم کهگیلویه و بویراحمد به خطر انداخته‌اند و برای کنترل و برخورد با این خودروها در زمینه مبارزه با کالاهای قاچاق، استان نیاز به گلوگاه مشخص و متمرکز در یک نقطه داشت که اکنون این نیاز اساسی در دولت سیزدهم پاسخ داده شد.

این گلوگاه به تازگی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی کلنگ‌زنی شده است تا سدی در برابر خودروهای شوتی، قاچاق انسان و کالا خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی این خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
گفته میشه شوتی ولی واقعیت چی هست با چشم خودم دیدم شوتی ها پلاک مخدوش با سرعت زیاد حرکت میکردن اتفاقا نزدیک عوارضی بودیم برایم سوال شد چون صف چند ماشینه جلوی عوارضی بود گفتم باید بیایند در صف در کمال تعجب دیدم با همان سرعت از آخرین لاین عوارضی که هیچ خودرویی نبود و اجازه عبور دیگر وسیله ها نبود و باز بود رد شدن و من در صف عوارضی خب نتیجه به کجا وصل هستن
خودرو شوتی چیه؟ از این ماشین های چینی هستش؟
این قاتل را باید سریع اعدام کرد. نظام عدالت انقدر لفت می دن تا ازاد بشه و جنایتهای دیگه انجام بده. کسی که مثل اب خوردن یک پلیس را به این راحتی زیر میگره مطمین باش مردم عادی را سر می بره و صدها جنایت دیگه انجام می ده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست