بازدید 3513
۴
خاندوزی:

شعب ۲ بانک غیر دولتی ایرانی در سوریه افتتاح شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کنسرسیومی متشکل از ۳ شرکت بیمه ایرانی غیردولتی با شرکت بیمه سوری بیمه تجاری و تکافلی راه اندازی کرده اند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 02 August 2023


به گزارشتابناک به نقل از شفقنا، سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر رییس جمهور به دمشق گفت: کنسرسیومی متشکل از ۳ شرکت بیمه ایرانی غیردولتی با شرکت بیمه سوری با سهم ۶۰ درصد ایران و ۴۰ درصد سوریه بیمه تجاری و تکافلی راه اندازی کرده اند. علاوه بر آن  شعب ۲ بانک غیر دولتی ایران هم در سوریه افتتاح شده و این یکی از اهداف سفر رییس جمهور به دمشق بود که انجام شد و امید است بتوانیم از این طریق شرکت های ایرانی فعال در بازار سوریه از پیمانکاران ایرانی حمایت کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: قرار است تا این بانک ها با پشتیبانی مالی و بیمه ای شرکت های ایرانی فعال در سوریه، برای پیمانکاران و صدور خدمات فنی مهندسی فعال شوند.

خاندوزی یادآور شد: علاوه بر آن یکی از توافقاتی که در سفر رییس جمهور به دمشق انجام شده بود، ایجاد دو نهاد تسهیل گر مالی بود تا تجار ایرانی بتوانند راحت تر فعالیت کنند. در مدت از کمتر سه ماه بیمه و بانک مشترک تاسیس شد. از این پس می توانیم از طریق این بیمه و بانک مشترک از تجار و سرمایه گذاران ایرانی پشتیبانی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
سرمایه گذاری در سوریه!!! جناب خاندوزی متخصص مالیات ستانی ایران را آباد کردید و مردمش را ثروتمند حالا نوبت سوریه و دیگر کشورها است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
اب بریز انجاییکه میسوزه ، با اینکار حضور شرکت های ایرانی راحتتر خواهد شد و اسراییل و ترکیه شروع به سوزش
چرا اینقدر علیه ایران جوسازی می‌کنید؟
کدوم تجار ایرانی در سوریه هستن و دقیقا چی میفروشن اینا؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
آخرین اخبار
وب گردی