بازدید 4091
۱

توقیف ۸۳۱ دستگاه وانت بار متخلف در تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از توقیف ۸۳۱ دستگاه وانت بار متخلف مسدود کننده معابر در طول اجرای طرح ساماندهی سد معبر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 30 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، جواد صدیقی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با سد معبر در سطح شهر تبریز ادامه خواهد داشت اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح ساماندهی و رفع سد معبر تا پایان تیرماه سال جاری تعداد ۸۳۱ دستگاه خودروی وانت بار متخلف مسدود کننده معابر توقیف و به پارکینگ هدایت شده است.

صدیقی با اشاره به اینکه قبل از آغاز اجرای طرح ساماندهی سد معبر تعداد ۵۷ دستگاه خودرو وانت بار به پارکینگ هدایت شده بود، گفت: رفع سد معبر و جلوگیری از تخلفات شهری از اصلی ترین درخواست‌های شهروندان تبریز است و در این راستا ستاد معاونت محیط زیست و خدمات شهری و همچنین معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه به صورت مستمر و روزانه فعالیت می‌کنند.

معاون شهردار تبریز افزود: سد معبر خودرویی یکی از عوامل اصلی ترافیک در معابر شهر بوده و مقابله با این معضل نیازمند همراهی و همکاری ادارات و دستگاه‌های دیگر با شهرداری تبریز است تا بتوانیم این معضل را از سطح شهر رفع کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان با اشاره به دستورات صریح شهردار تبریز در خصوص رفع سد معبر از سطح شهر تبریز گفت: متأسفانه افراد معدودی در سطح شهر اقدام به سد معبر بواسطه خودرو و یا طبق می کنندو باعث تضییع حقوق شهروندان تبریزی می‌شوند شهرداری در راستای توجه ویژه به حقوق عمومی هیچ‌گونه اغماضی با متخلفان سد معبر کننده نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خوب کاری کردند. نفس تبریز و بریده بودند. نه قانون حالیشون بود نه آدمیت. در ضمن ترازوها را هم اغلبشون دست کاری میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم