بازدید 2271

آنچلوتی: ۵ بار به تیر بارسا زدیم، این عادی نیست

کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ 30 July 2023

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از مصدومیت ادوارد مندی از ناحیه همسترینگ خبر داد.

رئال مادرید در سومین بازی تور پیش فصل خود در آمریکا مقابل بارسلونا با نتیجه 3-0 شکست خورد. رئال مادرید البته در این بازی بدشانس هم بود و پنج شوت این تیم به تیرک دروازه برخورد کرد.

کارلو آنچلوتی در واکنش به این اتفاق گفت: پنج ضربه به تیرک دروازه در یک بازی بسیار نادر است. فکر نمی کنم تا به حال چنین اتفاقی برای من رخ داده باشد. به نظر می رسید یک دیوار در دروازه بارسا قرار دارد. در حال حاضر فکر می کنم این تیمی جدید بود و باید ببینیم جوانان چگونه با ترکیب و شرایط وفق پیدا می کنند. همه چیز عالی پیش رفته است و باید در همین مسیر ادامه دهیم. بدون یک مهاجم نوک ثابت خلق موقعیت می کنیم و در نتیجه با همین ایده و روند ادامه خواهیم داد.

ریسک روی بازیکنان جوان؟

 امشب می خواستم بازی آن ها را ببینم. آن ها به خوبی از دستورات من پیروی کرده اند. غیر از آن، می دانم مودریچ و کروس چه توانایی هایی دارند. ایده ما فرصت دادن به بازیکنانی بود که فیکس بودند. در بازی بعدی، کسانی که امشب دقایق کمی بازی کردند، بیشتر فرصت خواهند داشت.

آینده؟

 تحول الان شروع نشده است. همه چیز با رودریگو، وینیسیوس و کاماوینگا شروع شد. آن ها به مرور اهمیت بیشتری خواهند داشت. آینده خوبی در این تیم می بینم.

مصدومیت آردا گولر؟

 آردا از ناحیه زانو مصدوم شده است. امیدواریم بتواند در مادرید این مشکل را حل کند. او برنامه ای فردی خواهد داشت. مندی نیز از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. او تا الان خوب بوده و امیدواریم جدی نباشد.

پنالتی زنان تیم؟

 در حال بررسی و آزمون و خطا هستیم. مودریچ که معمولاً پنالتی ها را می زند، امروز در ترکیب نبود. پس از او وینیسیوس و رودریگو می توانند پنالتی زن ما باشند. در حال بررسی هستیم. وینی پنالتی های خوبی می زند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی