بازدید 1974

مدودف: جنگ واقعی علیه روسیه، جنگ سایبری است

معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که این کشور باید در راستای مقابله با حملات سایبری گام بردارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 26 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از تاس، معاون رئیس شورای امنیت روسیه بر ضرورت مقابله با تلاش‌های سایبری برای هدف قرار دادن نهادهای داخلی این کشور تاکید کرد.

«دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که جنگ واقعی علیه روسیه در فضای سایبری در جریان است، بنابراین روسیه باید مسیرهایی را به منظور به حداقل رساندن حملات به منابع داخلی خود ایجاد کند.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه در یک نشست راهبردی که از سوی دولت روسیه برگزار شد، تاکید کرد که از زمان شروع عملیات ویژه نظامی، همه چالش ها و تهدیدها در این زمینه به شدت افزایش یافته است. یک جنگ واقعی علیه روسیه در فضای سایبری آغاز شده است.

رئیس جمهور سابق روسیه افزود که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه پیشتر بر غلبه بر وابستگی به نرم افزارها و تجهیزات وارداتی در اولین زمان ممکن تاکید کرد.

مدودف یادآور شد که روسیه باید به طور فعال فناوری‌های داخلی و همه محصولات خود را بهبود بخشد و مطمئن شود که آنها به ایمن‌ترین شکل ممکن عمل می‌کنند و می‌توانند حملات را در فضای سایبری به حداقل برسانند.

این مقام ارشد دولت روسیه تاکید کرد که فشار تحریم ها بر روسیه از سوی کشورهای غیردوست همچنان در حال افزایش است. تحریم ها و حملات سایبری نیازمند تلاش فعال در راستای حفاظت از زیرساخت های اطلاعاتی مهم این کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست