بازدید 2162

گروگانگیری پزشک ایلامی توسط چند فرد ناشناس

چند روز گذشته تعدادی افراد مسلح با تهدید سوار خودرو یکی از پزشکان متخصص شهر ایلام شدند و وی را در نهایت در گوشه ای رها کرده و ماشین وی را به سرقت می‌برند. جزئیات گروگانگیری پزشک ایلامی توسط چند فرد ناشناس کدخبر: 3018332 ت ت سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام عصر دوشنبه در ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خودرو سرقت شده پزشک ایلامی کشف شد. وی افزود: عاملان این حادثه شناسایی شده و در اجرای دستورات فرمانده انتظامی استان موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است. فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: از لحظات اولیه وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل و اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز کرده اند. سردارسلمانی خاطرنشان کرد: به محض دستگیری متهمان اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد. شنبه شب هفته جاری، روبروی درب بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام چند فرد مسلح با تهدید سوار خودرو یکی از پزشکان متخصص شهر ایلام شده و وی را به نقطه نامعلومی منتقل می کنند ، آدم رباها بعد از چند ساعت تهدید برای دریافت پول نقد و اشیا قیمتی از پزشک ایلامی در نهایت وی را در گوشه ای رها کرده و ماشین وی را به سرقت می برند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 25 July 2023

به گزارش تابناک، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام عصر دوشنبه در ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خودرو سرقت شده پزشک ایلامی کشف شد.

وی افزود: عاملان این حادثه شناسایی شده و در اجرای دستورات فرمانده انتظامی استان موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: از لحظات اولیه وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل و اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز کرده اند.

سردارسلمانی خاطرنشان کرد: به محض دستگیری متهمان اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

شنبه شب هفته جاری، روبروی درب بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام چند فرد مسلح با تهدید سوار خودرو یکی از پزشکان متخصص شهر ایلام شده و وی را به نقطه نامعلومی منتقل می کنند ، آدم رباها بعد از چند ساعت تهدید برای دریافت پول نقد و اشیا قیمتی از پزشک ایلامی در نهایت وی را در گوشه ای رها کرده و ماشین وی را به سرقت می برند.

 

 

منبع: حادثه 24

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست