بازدید 5224
۸

اطلاعیه معاونت امور زنان درباره گشت خودرویی فراجا

روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سخنان منتشر شده از انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیات، «تحریف شده» است.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 21 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبری در برخی رسانه‌های کشور درباره مصاحبه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیئت دولت منتشر شده که تحریف شده و صحیح آن از این قرار است: دکتر خزعلی در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد آیا شنیده‌اید که به دستور رئیس جمهوری گشت ارشاد مجدداً به خیابان‌ها آمده است؟ اظهار کرد «خیر دستور را من نشنیدم، ما دستگاه اجرایی نیستیم و این موضوع را باید از مسئولان وزارت کشور (که نیروی اجرایی هستند) بپرسید».

این اطلاعیه می‌افزاید: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
واقعا یک مرد تو مملکت پیدا نمیشه مسوولیت گشت ارشاد جدید رو گردن بگیره شما که برای لبنان و سوریه و فلسطین رگ گردنتون بیرون میزنه
ایشون دکترای چی داره؟
«خیر دستور را من نشنیدم، ما دستگاه اجرایی نیستیم و این موضوع را باید از مسئولان وزارت کشور (که نیروی اجرایی هستند) بپرسید».
شما قوه مجریه هستید و اجرا کننده.این جمله ای که بقول شما خزعلی گفته مصداق اینست که امدی ابرویش را درست کنی زدی چشمش را هم کور کردی.شما را بخدا برای توجیه کردن حرف هایتان کمی فکر کنید!!!!
تاسفبار و خجالت آوره .
طبق معمول کی بود کی بود من نبودم
یعنی در عصری که صدا و تصویر هر زمان و به بالاترین کیفیت ثبت می شود چطور می شود حرفی را تحریف یا تکذیب کرد چرا صدایی که ادعا می شود تحریف شده است را پخش نمی کنید
ماست مالی نکیند.......
خزعلي از پسرت چه خبر؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست