بازدید 3975

دادگاه اصراری برای پوشش چادر سپیده قلیان نداشت

جلسه دادگاه شکایت آمنه سادات ذبیح پور از سپیده قلیان به دلیل عدم رعایت حداقلی شئونات توسط متهمه، برگزار نشد. 
کد خبر: ۱۱۸۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 21 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان؛ براساس ابلاغ قضایی مقرر بود صبح روز چهارشنبه ۲۸ تیر، دادگاه شکایت خانم آمنه سادات ذبیح‌پور خبرنگار صدا و سیما از خانم سپیده قلیان در شعبه ۱۲۰۷ مجتمع قضایی شهید کچویی برگزار و در بستر فضای مجازی به صورت برخط پخش شود.
 
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بستر‌های لازم برای حضور دانشجویان رشته حقوق و دانشگاه علوم قضایی، کارآموزان وکالت، وکلا، اساتید دانشگاه و خبرنگاران به صورت برخط در این دادگاه فراهم شده بود.
 
با وجود فراهم شدن بستر‌های لازم برای برگزاری دادگاه به صورت علنی و برخط و حضور رئیس دادگاه و نماینده دادستان و نماینده شاکی، سپیده قلیان ضوابط لازم را برای حضور در دادگاه علنی رعایت نکرد و از این رو این دادگاه با تصمیم قاضی برگزار نشد.
 
اما صبح امروز «شبکه شرق» در مطلبی به نقل از وکیل خانم قلیان مدعی شده است که علی‌رغم پوشش روسری از سوی سپیده قلیان، دادگاه اصرار بر پوشش چادر داشته و به دلیل امتناع متهم از پوشش چادر، جلسه دادگاه لغو شده است. 
 
این در حالی است که سپیده قلیان با پوششی نامتعارف و یک پارچه بسیار کوچک روی سر وارد جلسه دادگاه شد که حتی بعد از تذکر قاضی مبنی بر رعایت پوشش حداقلی، متهم پارچه کوچک را نیز از سر برداشت و حاضر به همکاری با دادگاه نشد. 
 
همچنین این ادعا که دادگاه اصرار بر پوشش چادر داشته و قاضی پوشش چادر برای متهم را الزامی کرده نادرست است و صحت ندارد و در صورت رعایت حداقلی شئونات از سوی متهم دادگاه برگزار می‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار