بازدید 3355
۳

جابجایی ایستگاه‌های جدید مترو براساس جمعیت مناطق

رئیس ‌کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از لزوم جابجایی ایستگاه های جدید مترو براساس میزان مسافرپذیری در محلات جنوبی تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 20 July 2023

به گزارش «تابناک»، سیدمحمد آقامیری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازنگری خطوط جدید مترو در مناطق جنوبی تهران گفت: مطالعات احداث خط ۸،۹،۱۰ و ۱۱ مربوط به سالیان گذشته است و این مطالعات با توجه به شرایط حال تهران نیاز به بازنگری در راستای جابجایی ایستگاه ها دارد.

وی بیان کرد: بگونه ای که در منطقه ۱۷ دو الی سه ایستگاه را جابجا کرده و این ایستگاه ها جانمایی مجدد شدند که در بافت جمعیتی قرار گیرند تا حداکثر پوشش مسافری را داشته باشند. همچنین در مورد مسیر عبور مترو در منطقه ۱۶ نیز پیشنهاداتی مطرح شد که قرار است در شورای عالی ترافیک کشور بررسی شود.

رئیس ‌کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه می توان جانمایی ایستگاه های مترو در خطوط جدید را به گونه ای تغییر داد که پوشش بهتر و بیشتری داشته باشند، افزود: ایستگاه های مترو باید بیشتر ظرفیت مسافرپذیری را داشته باشند و در خطوط جدید که هنوز ساخته نشدند این امکان وجود دارد.

آقامیری  با اشاره به اینکه با پیشنهادات ارائه شده تعدادی از ایستگاه های مترو در منطقه ۱۷ مجددا جانمایی شدند، گفت: پیشنهادات ما در مورد تغییر جانمایی ایستگاه های مترو در منطقه ۱۶ به شورای‌عالی ترافیک کشور ارسال شده، اما هنوز جلسه بررسی آن تشکیل نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
رئیس ‌کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ، آقای آقا میری ، روحانی هستن !!!
ایشون واقعا دکتری مهندسی عمران دارن !!!!!!!!!
با توجه به اطلاعاتی که دارم فقط این جابجایی می‌تونه مربوط به محاسبات غلط مهندسی در نقشه قبلی و کاهش هزینه های تملک زمین‌ها در طرح جدید باشد دقیقا برابر پروژه ای که مازیار حسینی معاون ترافیک زمان شهرداری قالیباف در ادامه پروژه مترو تهران به پرند و سایر شهرهای جنوب تهران کرد. والسلام.
جنوب شهر تهران نشست دارد
انقدر مترو نرنید
فاضلاب فرو میروید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست