بازدید 3740
۳

چرا فایل‌های اجاره در پایتخت آب رفت؟

یک واحد ۶۵ متری و زیر هم‌کف در محله اختیاریه، ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۲ میلیون تومان و رهن واحدی دیگر با ۸۵ مترمربع مساحت، ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۵ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 19 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از اکوایران، به گفته یک مشاور املاک، تعداد فایل‌های ملکی برای اجاره در محله اختیاریه کاهش یافته و متقاضیان یا تمدید می‌کنند و یا به مناطق پایین‌تر از موقعیت فعلی روی می‌آورند.

 محله اختیاریه در شمال شرق و منطقه ۳ تهران قرار گرفته و از شمال با بزرگراه صدر و بلوار قیطریه، از شرق با خیابان پاسداران، از جنوب با خیابان کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان آقامیری و خیابان اخلاقی شرقی و از غرب با بلوار کاوه، خیابان مطلبی نژاد، خیابان قاسمی و طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر مجاورت دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در اختیاریه، با اشاره به افزایش رهن و اجاره در این محله می‌گوید: هم‌اکنون اکثریت متقاضیان رهن و اجاره ترجیح می‌دهند برای تمدید قرارداد با موجر به توافق برسند و هزینه کنند تا اینکه متحمل هزینه‌های جابه‌جایی و بنگاه نیز شوند.

وی ادامه می‌دهد: بنابراین تعداد فایل‌ها بسیار کم شده است و متقاضیان یا تمدید می‌کنند و یا به مناطق پایین‌تر از موقعیت فعلی روی می‌آورند.

به گفته وی، سال گذشته برای یک آپارتمان با ۲۰۰ مترمربع مساحت، یک میلیارد تومان رهن و ۴۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده بود و در سال جاری برای رهن کامل آن ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

یک واحد ۶۵ متری و زیر هم‌کف در محله اختیاریه، ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۲ میلیون تومان و رهن واحدی دیگر با ۸۵ مترمربع مساحت، ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۵ میلیون تومان است.

چرا فایل‌های اجاره در پایتخت آب رفت؟

رهن کامل واحدی دیگر با ۱۲۰ مترمربع مساحت، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی ۲۰۰ مترمربع، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

برای رهن یک آپارتمان با ۶۷ مترمربع زیربنا، ۷۰۰ میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن ۱۲ میلیون تومان تعیین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
تابناک ذنبال خونه تو اختیاریه هستی گزارش ازش گذاشتی :))))))
حداقل نصف جمعیت کنونی پایتخت اضافه هستند هر نوع تلاشی برای اسکان بیشتر در این شهرها اشتباهی بزرگ و غیر قابل جبران است
اینا همه نتایج خدمات مسئولین است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست