بازدید 2221
اولین پس لرزه ناکامی در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳

اخراج دستیار لهستانی از تیم ملی والیبال ایران

کد خبر: ۱۱۸۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 16 July 2023

قرارداد مربی لهستانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسیده و شرایط او برای همکاری هنوز مشخص نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، با درخواست بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران، فدراسیون والیبال با پاول متئوس وییسکی دستیار سابق ویتال هینن در تیم ملی مردان لهستان و زنان آلمان و سرمربی سابق تیم ملی دانشجویان لهستان که سابقه مربیگری در پلاس لیگا لهستان را دارد، برای حضور در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران به توافق رسید.

پاول برای شروع کارش در تیم ملی، بامداد روز جمعه 15 اردیبهشت از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و به جمع بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال مردان ایران پیوست. او توانست تیم ملی را در رقابت‌های لیگ ملت‌ها همراهی کند. پیش از این اعلام شده بود که این مربی لهستانی تا پایان لیگ‌ملت ها 2023 با فدراسیون والیبال همکاری خواهد کرد و در صورت نیاز و توافق، این مدت همکاری قابل تمدید خواهد بود.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که در سیاست‌گذاری جدید فدراسیون والیبال این مربی لهستان و جوان جایی خواهد داشت یا خیر؟ پاول متئوس وییسکی مشهور به «بویک» متولد سال 1983 و از مربیان حرفه‌ای والیبال لهستان است که سابقه عضویت در تیم‌های ملی و رده‌های سنی مختلف این کشور را به عنوان پاسور از سال 2005 تا 2016 دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی