بازدید 1812

پیگیری احقاق حق آسیب‌دیدگان ماجرای ۸ مهر زاهدان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه علما، معتمدین، ریش سفیدان و بزرگان طوایف پیشرانان توسعه هستند، گفت: با انسجام و وحدت می‌توانیم شاهد پیشرفت همه جانبه استان باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 15 July 2023

به گزارش «تابناک»، رضا شریفی امروز شنبه در نشست با تعدادی از معتمدین استان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و عزم تیم مدیریتی، استان از شمال تا جنوب به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است.

شریفی با تاکید بر بومی کردن دستورالعمل ها و پرهیز از فضای بروکراسی اداری بیان کرد: در حوزه‌های زیرساختی، مرز، تجارت، معیشت، معدن، کشاورزی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها  شاهد توسعه استان هستیم و مبنای کار بهره گیری از ظرفیت‌های استان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان اذعان کرد: ایجاد ناامنی و کوبیدن بر طبل اختلاف می تواند؛ عامل توقف قطار توسعه استان شود.

وی بیان کرد: مسئولان پیگیر احقاق حق آسیب دیدگان ماجرای ۸ مهر ماه هستند ولی عده‌ای نمی‌خواهند این پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده را ببینند.

شریفی با اشاره به اینکه شورای مشورتی استان  می‌تواند؛ در امور مهم تدبیر کند، گفت: از شما بزرگان انتظار می‌رود؛ تدبیر لازم برای احقاق حق و همچنین تکلیفی که نسبت به این موضوعات مهم جامعه بر عهده دارید، به سرانجام رسانده شود.

معاون استاندار تصریح کرد: توسعه و پیشرفت حق مردم این استان است و  باید سرنوشتمان را خودمان تغییر بدهیم  که لازمه آن کنترل هیجانات، احساسات و جلوگیری از تحریک دو قطبی سازی‌ها است البته با اینکه دشمنان تلاش کردند که در جامعه دوقطبی ایجاد کنند، ولی موفق نشدند.

وی بیان کرد: بحث مطالبه گری در سطح جامعه از مسیرهای قانونی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار گفت: مدیران و مسئولان نیز احتمالاً در برخی موضوعات ایراداتی دارند که شما باید با همفکری و همراهی با آنان در رفع این مسائل و نواقص کمک نمایید.

وی با استناد به آمار مراکز تحقیقاتی معتبر کشوری بیان داشت: نمودار رضایتمندی مردم،  معدل رضایتمندی در استان نسبت به عملکردها، امید به آینده و معدل اعتماد عمومی به تیم مدیریتی استان جزو شاخص‌ها بوده است و رشد مناسبی داشته‌ که این بیانگر اعتماد افراد جامعه و رشد و توسعه استان است.

شریفی تصریح کرد: به دشمنان اجازه نخواهیم داد از مشکلات و دلخوری‌های احتمالی برای کند کردن قطار توسعه و پیشرفت استان استفاده کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از نگاه‌های فردی در سطح جامعه بیان کرد: بایستی از زاویه بالاتری به مسائل نگاه کنیم زیرا این استان هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ زیرساختی و ظرفیت‌های موجود باید به جایگاهی برسد که در تراز انقلاب اسلامی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست