بازدید 4080
۴

استرداد متهم پرونده کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی به کشور

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی به کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 12 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار مجید کریمی در این باره اظهار داشت: براساس اعلام مقامات قضائی فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق جلب اعتماد چند هموطن به عنوان نمایندگی عاملیت دخانیات ایران، تحت پیگرد قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر گفت: این متهم توانسته بود با جلب اعتماد و با عنوان جذب سرمایه و پرداخت سود واهی از ۲۱ نفر کلاهبرداری کند.

رئیس پلیس بین الملل فراجا در ادامه افزود: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهم و هم چنین رایزنی‌های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر شد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار کریمی در پایان با بیان اینکه هیچ حاشیه و مکان امنی برای مجرمان و متهمان در سراسر دنیا وجود ندارد، اظهار داشت: خوشبختانه این متهم از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ امام خمینی (ره) به کشور برگردانده و جهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
سوال ؟؟؟؟؟؟
چرا تا کنون آقای خاوری را بر نگردوندید این که از یک ملت کلاهبرداری کرده
متهم های چند هزار میلیاردتومانی هیچکدام نه دستگیر شدن نه برگشت داده شدن این بیچاره که فقط ده میلیارد دزدیده باید بعنوان دزد نمونه تشویق بشه شاید ابر دزدهای دیگه هم تشویق بشن سقف دزدیهایشان را پائین بیاورند.نیروی انتظامی هم خسته نباشن واقعن ......
جالب اینجاست که واحد پول را ریال ذکر کرده تا اهمیت خبر رو بالاتر جلوه بده .آقا یارو هزاران میلیارد تومان خورده و تو همین کشور آزاده و شما می آیی متهم یک پرونده 10 میلیارد ی رو تعقیب می کنی حالا معلوم نیست چه نسبتی از این 10 میلیارد رو این آقا نوش جان کرده.
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان
هزینه وقت و مکاتبه و تلفن و بلیط برگردوندن متهم از 100 میلیارد ریال بیشتر میشه بهتره اول از متهمان درشت و رقمهای بالا شروع کنید واسه دست گرمی هم از آمریکا و خانم مرجان خانم شیخ الاسلام آل آقا که ثروتش سه برابر ترامپ یعنی بالای 6 میلیارد دلار هستش شروع کنید!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست