بازدید 9317
۷

داورزنی: چرا کشتی ۷۰نفر به آمریکا برد، حرفی نزدید؟

کد خبر: ۱۱۸۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ 12 July 2023

رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید: دستگاه‌های نظارتی از من سوال کردند چرا 60 نفر به آمریکا فرستاده‌ایم. آیا کسی به فدراسیون کشتی ایراد می‌گیرد چرا 70 نفر را به آمریکا اعزام کرده است؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمدرضا داورزنی در مورد لیست نفرات اعزامی والیبال ایران به آمریکا برای برگزاری بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های 2023 اظهار داشت: من تعجب می‌کنم که این اعداد و ارقام از کجا می‌آید. برخی‌ها می‌گویند 70 نفر، برخی‌ها می‌گویند 60 نفر و حالا به 30 نفر راضی شده‌اند! این در حالی است که کل کاروان والیبال ایران در آناهایم 23 نفر بود.

هیچکس در کاروان اعزامی ایران به آمریکا بیکار نبود

وی ادامه داد: ما نام 30 بازیکن و 15 نفر از اعضای کادر فنی را برای دریافت ویزا به سفارت آمریکا ارسال کردیم که تعدادی از این نفرات در همان گام اول ریجکت شدند. سایر نفرات هم در 2 گروه به سفارت رفتند و در نهایت 23 نفر کاروان والیبال ایران را تشکیل دادند. ما یک فیزیوتراپ را هم در آمریکا به تیم اضافه کردیم که اگر مشکلی برای بازیکنان ایجاد شد بتواند کمک کند. تمام نفراتی که در کاروان اعزامی ایران حضور داشتند یک ماموریت داشتند و هیچکس بیکار نبود.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: پروسه گرفتن ویزا برای ما بسیار سخت و طولانی شد و ما در این مسیر بارها از فدراسیون جهانی کمک گرفتیم. در مراحل پایانی هم عطایی و خوریانی و کارخانه نتوانستند ویزا بگیرند و ما ناچار شدیم مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست گروه دوم در کنار بازیکنان اعزام کنیم تا مشکلی ایجاد نشود. 

 

برخی مدعی شدند، من و فرزندم هم ویزای آمریکا گرفته ایم

داورزنی عنوان کرد: هرچند ما با تیم ملی آمریکا بازی نداشتیم، اما می‌دانستیم که حواشی زیادی برای تیم ملی کشورمان در این کشور ایجاد خواهد شد و به همین دلیل به تقوی و مرادی ماموریت دادیم تا با مسؤولان برگزار کننده بازی‌ها برای حل مشکلات احتمالی رایزنی کنند. بازهم تاکید می‌کنم که هیچکس در تیم ملی بیکار نبود و هرکسی وظیفه‌ای داشت. در مجموع هم 23 نفر کاروان والیبال ایران در آمریکا را تشکیل دادند. برایم جالب است که برخی‌ها مدعی شدند که رئیس فدراسیون و فرزندش هم ویزای آمریکا گرفته‌اند، این در حالی است که من اصلاً اقدام نکردم و فرزندم هم اصلاً در تهران حضور ندارد و در شمال کشور زندگی می‌کند.

 

کسی به فدراسیون کشتی ایراد می‌گیرد که چرا 70 نفر به آمریکا اعزام کرده؟

وی با بیان اینکه حضور من در کنار تیم ضرورتی نداشت، افزود: رشته‌های دیگری که به آمریکا می‌روند هم همین شرایط را دارند؟ به عنوان مثال آیا کسی به فدراسیون کشتی ایراد می‌گیرد که چرا 70 نفر را به آمریکا اعزام کرده است؟ دستگاه‌های نظارتی در این خصوص از من سوال کردند و گفتند که چرا 60 نفر را به آمریکا فرستاده‌ایم که من لیست نفرات اعزامی را به آنها دادم و شرایط را به طور کامل برایشان تشریح کردم. اگر دوستان یک نفر را در تیم پیدا کنند که بیکار بوده به من معرفی کنند تا در جریان قرار بگیرم!

 

برخی با کمال پررویی می‌گفتند، ما دروغ می‌گوییم

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: مگر برخی‌ها نمی‌گفتند که مصوبه فدراسیون جهانی درمورد فریز کردن امتیازات ایران دروغ است؟ چطور که این مصوبه اجرا شد و دیگری کسی حرفی نزد؟ متاسفانه برخی‌ها با کمال پررویی می‌گفتند که ما دروغ می‌گوییم و به همین دلیل ما از فدراسیون جهانی درخواست کردیم که مصوبه‌‌اش را روی سایت قرار دهد. تیم‌هایی همچون فرانسه، آرژانتین، کوبا و بلغارستان روی برد ایران و امتیازی که ممکن بود از این مسابقه کسب کنند، حساب کرده بودند و آنها هم متضرر شدند، اما چون مصوبه فدراسیون جهانی بود کسی اعتراضی نکرد. به هر حال ما دروغی برای گفتن نداریم، چون می‌دانیم که خورشید تا ابد پشت ابر نمی‌ماند.

 

سه بار به آمریکا رفته‌ام و خودم نخواستم بروم

داورزنی درمورد اینکه گفته شده بود رئیس فدراسیون برای دریافت ویزا اقدام نکرد، چون می‌دانست ریجکت خواهد شد، تصریح کرد: من 3 بار به آمریکا رفته‌ام. مگر سال‌های 2016 و 2014 به این کشور نرفتم؟ اما حالا ضرورتی نداشت که در کنار تیم باشم. برخی‌ها می‌گفتند رئیس فدراسیون ویزا گرفته و بعدها از آن استفاده خواهد کرد و حالا همان نفرات می‌گویند داورزنی اقدام نکرده، چون می‌دانست ریجکت می‌شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۷
وجود مسئولین بی کفایت تاسفبار و خجالت آور و شرم آوره . بیچاره مردم روزبروز سفره های کوچکتر دارن و مرتب در حال صرفه جویی هستن بعد این افراد در مصرف بودجه اسراف میکنن . تفو تفو ... .
آقای داورزنی حرف حساب زده. امریکا کشوری توریستی وبسیارمناسب برای گردش است. چرا نرن برای گردش وتفریح. اصلا محمود با اونهمه ساده زیستی اش یک بوئینگ 500 نفره رو پر کرد از دوستان واقوام وهمکلاسی هاش وحتی حمید رسایی که معلوم نیست چیکاره بود با خودش برد امریکاگردی کسی چیزی گفت که حالا بندکردین به این بنده خدا که چرا 30 نفرو فرستادی امریکا؟؟
فرار رو به جلو. بهتر است استعفا دهيد جناب داورزني. واليبال ايران را با اين نتايج و نحوه مديريت تحقير كرديد
حالا یکی یه اشتباهی کرد که دلیل نمیشه شمام بکنی. حالا باز اون چند تا مدالم میاره.
قیاس از خود مگیر
شما خودشو ناراحت نکن بخور بخوره.
هوچی گری
مردم از شما بابت نتایج تمیم ملی و ناراحتی هاشون عذر خواهی می کنند باید بعد هر بازی افتضاح بیرون می ریختن و شادی می کردن. ببخشید جناب داورزنی

در ضمن سه بار رفتنتون به آمریکا با پول ملت افتخاری حساب نمیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست