بازدید 3094
با رد بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و روسیه

کنعانی: جزایر سه‌گانه تعلق ابدی به ایران دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه مطالب مندرج در بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را مردود دانست.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 11 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی اظهار داشت: این جزایر تعلق ابدی به ایران داشته و صدور اینگونه بیانیه‌ها با روابط دوستانه ایران و همسایگان مغایرت دارد.

 سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر استمرار سیاست حسن همسایگی و احترام متقابل، توسعه و ثبات منطقه را مسئولیت جمعی کشور‌های منطقه می‌داند.

در بیانیه پایانی ششمین نشست مشترک وزرای امور خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه از تلاش‌های امارات برای ایجاد راه حل مسالمت‌آمیز برای مساله جزایر سه گانه تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی از طریق گفتگو‌های دوجانبه و یا دادگاه عدل بین‌المللی بر اساس قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل حمایت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
وزارتخارجه حداقل کمی حیا داشته باشه شعار نه شرقی رو از سردر وزارت بردارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
به تو ربطی نداره. به جای این کنایه ها از کشورت حمایت کن
وزارتخارجه حداقل کمی حیا داشته باشه شعار نه شرقی رو از سردر وزارت بردارن.
یکبار چینی ها و ابن بار روس ها با کشورهای خلیج در مورد جزایر سه گانه همراه شده اند. اگر دولت خودی نبود همین خودی ها کفن می پوشیدند ولی طاهرا به قبای هیچ کس برنخورد.عزت اسلامی یعنی چی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
خلیج نه خلیج فارس *دقت کن
میدان گازی آرش و جزایر کیش و قشم هم سر تسخیر سفارت عربستان اهدا خواهد شد .به زودی!
تعلق ندارد. خاکه خودمونه فرقی با تهران و اصفهان و شیراز نداره
بزودی با این فرمان باید با مناطقی چون گواتر-آبراه اروند-جزایر که قبلا اشغال شده از سوی امارات و الان به دنبال جزایر سه گانه هستند و میادین نفتی فلات قاره و ... را واگذار نمائیم شاید هم به فروش جزایر خارک و قشم و کیش هم به اسم مولد سازی برسیم
اقتداری که میگفتید این بود؟
روسا خواستند از چین عقب نمانند. بااینکه جمهوری اسلامی دل خوش از عربستان نداره به دستور وخواسته چین تن دادمبنی براینکه منافع کشورهای حاشیه خلیج فارس بسی بسی محترم هستندو حواسشان را جمع کنند که چین داره میاد. حالا روسا میگن ما چرا عقب بمانیم
چشمتان از طرف روسیه دوستتان روشن
ای بابا روسیه کشورهای عربی و چین روی اینا حساب می کردید چی شد
نوستراداموس پیش بینی کرده بود مطالبی که کامنت زیاد دارن تابناک انقدر لفتش میده میره پایین صفحه بعد کامنتها رو منتشرمیکنه. معلوم هم نیست اگر کامنت برای ابرازنظر مردمه برای چی اینکارو میکنه اگر هم نظر مردم اهمیتی نداره اصلا محلی برای نظردهی واسه چیست؟
این سخنگوی بیچاره حجم کاریش خیلی زیاد شده هر روزبایدادعاها وشاخ وشونه کشیدنهای کشورهای دوست و برادر روماست مالی کنه اینم از روسیه که خیلی به آن می نازید
ادعا ست دیگه بزار بگن مگه همین آقای کنعانی همیشه ادعا نمیکنه ما ناظم جهان شدیم دوستانشان میگن ما ناظم جهان خواهیم شد به همراه چین وروس. این ادعای جزایر سه گانه از طرف کشورهای حاشیه ادعایی بیش نیست.
دست ایران نمک نداره چون دنیای زور و بی معرفتیه. اما در هرصورت از مواضع جمهوری اسلامی صد در صد حمایت میکنم
اینم کشور دوست و برادر روسیه
چین هم که قبلا
معلوم نیست کی سیاست خارجی ایران میخواد یه درس فراموش نشدنی به امارات بده.
که حتی جرات بیان این موضوع رو نداشته باشند.
روسیه باید ادب شود تا علیه ایران بیانیه نده....این چه برادری و دوستی بی خیری است.
سلطان واکنش
بهتر است ایران هم ادعا مالکیت بحرین و بخشهای حوزه شیخ نیشن ها را بکند و با جدیت هم طلب کند البته باید تایوان را کشوری مستقل و برای روسیه هم از کریمه تا.بقیه سرزمینهای اشغالی امراین را غیر قانونی و. بخش های که در قرداد ترکمنچای بزور گرفته درخواست برگشت دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی