بازدید 3287

لغو مجوز دو سایت‌ که به دلار بلیت هواپیما فروختند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی تخلف فروش دلاری بلیت هواپیما، سایت‌های «الدلیل» و «تراول اکسین» لغو مجوز و مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی «وزین مهر اکسین» به مدت یکماه تعلیق شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 08 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «جعفر یازرلو» عصر شنبه توضیح داد: در ادامه تخلف فروش دلاری سایت‌های ایرانی با نام‌های عربی، شرکت «وزین مهر اکسین» یک ماه تعلیق شد و در مدت تعلیق یکماه، در صورتی که اقدام به فروش بلیت هواپیما کند، لغو مجوز دایمی خواهد شد.

وی گفت: دو تارنمای «الدلیل» و «تراول اکسین» هم که زیر نظر وزین اقدام به تخلف در فروش دلاری بلیت هواپیما داشتند، مسدود شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در صورت تخلف مبنی بر تغییر دامنه سایت «وزین مهر اکسین»، این موضوع به دادستانی گوشزد شده و دادستانی با این تخلف احتمالی برخورد قضایی خواهد کرد.

یازرلو متذکر شد: به هیچ عنوان نمایش، عرضه، انتشار و فروش بلیت هواپیما خارج از نرخنامه اعلامی سازمان قانونی نیست. به مسافران عزیز توصیه می‌شود که موضوعات این‌چنینی را در سایت سازمان ثبت شکایت و گزارش کنند.
وی متذکر شد: قیمت دلاری در فروش بلیت هواپیما به هیچ عنوان نداریم و فروش دلاری به اتباع غیرایرانی و ایرانی هم تفاوتی ندارد و تخلف است.

در روزهای گذشته اسنادی مبنی‌بر فروش بلیت‌ مسیرهای پروازی ایران در سایت‌های به ظاهر عراقی با قیمت‌های دلاری منتشر شد آن هم در شرایطی که در همان مسیرهای پروازی بلیتی با نرخ ریالی برای فروش وجود نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار