بازدید 2505

عقب‌نشینی «کامل» اشغالگران از جنین

منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 05 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، منابع فلسطینی از عقب‌نشینی جزئی ارتش رژیم صهیونیستی از شهر و اردوگاه جنین پس از دو روز از یورش گسترده بی‌سابقه این رژیم با شهادت ۱۲ فلسطینی و ۱۰۰ مجروح خبر دادند.

به نوشته وبگاه الشهاب فلسطین، اشغالگران همزمان با درگیری شدید شامگاه امروز به وقت محلی با مبارزان فلسطینی که به هلاکت یک نظامی در جریان افنجار یک بمب دست ساز در مسیر گشتی نظامیان صهیونیست منجر شد، اقدام به عقب‌نشینی تدریجی از شهر و اردوگاه جنین کردند.

الشهاب گزارش داد که در جریان خروج نظامیان صهیونیست از جنین، بالگردهای این رژیم به جوانان فلسطینی در منطقه شرقی جنین شلیک کردند که بر همین اساس، شمار شهدا و مجروحان در تجاوز نظامی دو روز گذشته اشغالگران به جنین به ۱۲ شهید و ۱۰۰ مجروح منتهی شد.

الشهاب نوشت: دست‌کم وضعیت ۲۰ مجروح فلسطینی به شدت وخیم گزارش شده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان تجاوز نظامی دو روز گذشته اشغالگران به شهر جنین، اشغالگران بسیاری از منازل فلسطینیان و زیرساخت‌های این شهر را تخریب کردند.

الشهاب افزود: در جریان مقاومت قهرمانانه گروه‌های فلسطینی در جنین، مبازران با نصب تله‌های انفجاری در مسیر خودروهای نظامی این رژیم شماری ازنظامیان را کشته و مجروح کردند.

در همین ارتباط، خبرگزاری الجزیره از هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان انفجار یک بمب دست ساز در جنین خبر داد.

از سوی دیگر، حازم قاسم، سخنگوی حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پیروزی بر ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی را به جنین و مقاومت تبریک می‌گوئیم، یک بار دیگر اردوگاه جنین ارتش اشغالگر را شکست داد و دشمن صهیونیستی به رغم وحشی‌گری و جنایاتش، بدون هیچ‌گونه دستاوردی مجبور به فرار از جنین شد.

در این بیانیه آمده است که جنین دژ مستحکم مقاومت و خاری در چشمان اشغالگران باقی خواهد ماند.

در خبری مرتبط، برخی گزارش‌های حاکیست که جوانان فلسطینی در حمایت از جنین یک خودروی نظامی نیروهای اسرائیلی را در محله عین اللوزه در شهرک سلوان در قدس اشغالی به آتش کشیدند.

برخی از گزارش‌های ضد و نقیض حاکیست که نظامیان اشغالگر اسرائیلی از سمت خیابان الناصره به شهر جنین یورش برده‌اند. همچنین برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که دسته‌ای از خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جنین در حرکت هستند.

آخرین خبرها از شهر و ادوگاه جنین حاکیست که منابع محلی از انفجار بمب در مسیر یک ستون نظامی دشمن صهیونیستی که به سمت جنین در حرکت بود، خبر دادند.

بر پایه این گزارش، منابع عبری زبان اعلام کردند که فلسطینیان متوجه حضور گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در داخل اردوگاه جنین شدند و نیروهای پشتیبانی اسرائیلی برای حمایت از آنان راهی این منطقه شدند..

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم