بازدید 2800

۱۰ خبر مهم بورس فردا ۱۳ تیرماه

بورس فردا سه شنبه ۱۳ تیرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 03 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  بورس فردا سه شنبه ۱۳ تیرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. این اخبار، مهمترین اخبار منتشر شده تا ساعت ۱۵ بود.

۱- بلوک ۲۷.۸۳ درصد از سهام شرکت کارخانه فارسیت دورود بصورت عمده و نقد از طریق بازار پایه فرابورس ایران عرضه خواهد شد.
۲- طبق شنیده‌ها قیمت و نحوه محاسبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و گاز صنایع اصلاح شده است و در روز‌های آینده و به صورت رسمی به سهامداران بازار سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.
۳- تکیمیا به بازگشایی نزدیک شد: پیام ناظر بازار برای تعیین کارگزار ناظر در نماد معاملاتی (تکیمیا ۱) تاریخ گشایش اعلام خواهد شد.
۴- کنعانی: روند مذاکرات رفع تحریم‌ها رو به پیشرفت است
۵- رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق: عراق ضمن تایید طلب ۱۰ میلیارد دلاری ایران از عراق اعلام کرده که این مبلغ به بانک تی بی آی داده شده تا از این پول در موارد غیر تحریمی نظیر کالا‌های اساسی و دارو استفاده شود. 
۶- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد که پرداخت سود سنواتی سهامداران توسط سمات از طریق سجام در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۲۰۰ درصدی مواجه شده است.
۷- دقاضی افشا الف: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات
۸- شرکت‌های قندی ۲۰ هزار تن شکر به بازار عرضه کردند
۹- دبیرکل کانون کارگزاران بورس طی نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد: مصوبه جدید افزایش سقف نرخ خوراک گاز پتروشیمی و صنایع، بازبینی و ابطال شود
۱۰- «جواد بدری» مدیرعامل «متانول» فن‌آوران امروز از احتمال توقف تولید به دلیل افزایش زیان تولید متانول با ابلاغ گاز هفت هزار تومانی از سوی دولت خبر داد و گفت: متانول فن‌آوران از سایر متانول سازان برای توقف تولید در اعتراض به قیمت‌گذاری غیرمنطقی سوخت و خوراک متانول حمایت می‌کند.

  • ده خبر مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست