بازدید 3624
۳

فروش سریال‌ اسرائیلی به کشورهای عربی و ترکیه

شبکه تلویزیونی اسرائیلی "کان" اعلام کرد که حق پخش تلویزیونی چند برنامه‌ این شبکه برای پخش در کشورهای عربی و اسلامی فروخته شده است و شبکه "ام‌بی‌سی" عربستان سعودی به زودی پخش یک برنامه اسرائیلی را شروع می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 03 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل دویچه وله،‌ در جدیدترین تحول مرتبط با بهبود روابط میان کشورهای عربی و اسرائیل، شبکه تلویزیونی اسرائیلی "کان" اعلام کرد که حق پخش دو برنامه اسرائیلی به شبکه "ام‌بی‌سی" عربستان سعودی و ترکیه فروخته شده است.

این نخستین باری است که حق پخش تلویزیونی یک برنامه اسرائیلی به کشورهای عربی یا مسلمان واگذار می‌شود.

بر اساس اعلام این شبکه اسراییلی، شبکه "ام‌بی‌سی" متعلق به عربستان سعودی، حق پخش برنامه تلویزیونی "پیشگویی کاساندرا" را خریداری کرده است و علاقه‌مندان به تماشای این برنامه به زودی خواهند توانست این سریال را در خاورمیانه و شمال آفریقا تماشا کنند.

این سریال مستندی در مورد شبکه‌ای از سازمان تروریستی حزب الله لبنان و حکومت ایران است که در زمینه پولشویی و قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کند و مقامات اسرائیلی، از جمله سرویس اطلاعات خارجی موساد، در تلاش‌اند تا این شبکه تبهکار را متوقف کنند.

این سریال محصول مشترک اسرائیل، آلمان و کانادا است و احتمال می‌رود که پخش آن به زودی از شبکه‌های "زد دی اف" آلمان و "سی‌بی‌سی" کانادا – و همچنین در کانال فرانسوی „ارته" نیز آغاز شود.

سریال "Special" به زودی در تلویزیون ترکیه

شبکه اسراییلی کان همچنین اعلام کرد که حق پخش سریالی در ژانر درام به نام  "Special" را نیز به شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "کانال دی" فروخته است. از این رو بینندگان در ترکیه خواهند توانست برای نخستین بار از این شبکه ترکیه‌ای، به تماشای سریالی ساخت اسرائیل بپردازند.

سریال "Special" که در آن به نیازهای خاص جوانان مبتلا به اوتیسم پرداخته شده از روز چهارم ژوئیه در ساعت‌های پربیننده در ترکیه در دسترس بینندگان خواهد بود.

عمر منور یکی از مدیران شبکه تلویزیونی اسراییلی"کان" با ابراز رضایت از فروش حق پخش برنامه‌های این شبکه‌تلویزیونی به کشورهای جهان عرب گفت "ما مفتخریم که این برنامه را برای بینندگان جوان در سایر نقاط جهان نیز قابل دسترس کنیم."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
طرفین دعوا باهم آشتی کردند مای نامربوط به قضیه همچنان کاسه داغتر از سوپ جو
عجب!
فکر کردیم اسرائیل داره محو میشه
قسم حضرت عباس این عربستان رو باور کنیم یا دم خروس رو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی