بازدید 2172
۱

۳ شهید و ۱۴ زخمی درپی یورش شبانه اشغالگران به جنین

تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین حداقل ۳ شهید و ۱۴ نفر زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 03 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، حداقل ۳ نفر شهید و ۱۴ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

گفته شده حال یک نفر از مصدومان حمله بامداد گذشته به جنین وخیم است.

هجوم و عملیات نظامی اشغالگران علیه اردوگاه جنین در همان ساعات اولیه با واکنش و پاسخ گروه‌های مقاومت فلسطین روبرو شد.

گفته شده است که نیروهای اشغالگر صهیونیستی تاکنون ۹ موشک به سمت اردوگاه جنین شلیک کرده‌اند.

نیروهای اشغالگر همچنین یک ترانسفورماتور بزرگ را هدف قرار دادند که منجر به قطع برق در منطقه الحصان در جنین شد.

یک منبع امنیتی صهیونیستی به رادیو ارتش اسرائیل گفته است که نیروهای ما برای تصرف ساختمان‌ها و خانه‌های مردان مسلح در جنین و دستگیری افراد تحت تعقیب تلاش می‌کنند.

براساس گزارش الجزیره، تیپ‌های قدس از گردان جنین اعلام کردند که خودروهای اشغالگر را در مجاورت قرارگاه جنین با گلوله‌های سنگین و متوالی هدف قرار دادیم و به گلوله‌ها به خودروها و تجهیزات نظامی اشغالگران اصابت کرده است.

تیپ جبع نیز اعلام کرد که با عملیات علیه نیروها و خودروهای اشغالگر در بیش از یک جبهه در شهر جنین موافق است و از این عملیات در جبهه‌های مختلف حمایت می‌کند.

گروه‌های قبطی از زیرشاخه گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که مجاهدان قهرمان ما خودروهای اشغالگر را در میدان شهدای جنین هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام نیز تائید کردند که جنگنده‌های آن‌ها مشغول مقابله با سربازان اشغالگر در جنین با گلوله است.

حملات صهیونیست‌ها به اهداف مقاومت فلسطین در کرانه باختری در حالی انجام می‌شود که کانون مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی طی تحقیقی اعلام کرد که ۸۰ درصد فلسطینیان مخالف اقدام تشکیلات خودگردان به خلع سلاح مقاومت هستند و از تشکیل گروه‌هایی همچون عرین الاسود حمایت می‌کنند.

این مرکز تاکید کرد که جامعه فلسطین از تشکیلات خودگردان به ستوه آمده و آن را بازیچه تل‌آویو، برای ادامه اشغالگری می‌دانند.

همچنین مراکز حقوقی فلسطینی با انتشار آماری اعلام کردند که در ماه ژوئن / خرداد گذشته، ۲۴ فلسطینی از جمله ۵ کودک و نوجوان فلسطینی در حملات اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسیدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین شامگاه شنبه با انتشار گزارشی از مراکز حقوقی فلسطین اعلام کرد که طبق این گزارش‌ها، ۱۰ نفر از این افراد در استان جنین، ۷ نفر در نابلس، ۳ نفر در رام الله و بی‌ره، یک نفر در قدس، یک نفر در طوباس، یک نفر در بیت لحم و یک نفر هم در نوار غزه به شهادت رسیده است.

بدین گونه، شمار شهدای فلسطین از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۸۶ نفر افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، از ابتدای ماه گذشته تاکنون، حدود ۱۵ فلسطینی نیز در جریان درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

۳۶ نفر از این افراد در ماه ژانویه، ۳۱ نفر در ماه فوریه، ۲۷ نفر در ماه مارس، ۱۲ نفر در ماه آوریل، ۵۶ نفر در ماه می و ۲۴ نفر هم در ژوئن به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
کدام اشغال ؟!
عملیات ویژه است عین عملیات ارباب پوتین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار