بازدید 3634

جاده کرج - چالوس بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش بی‌وقفه راهداران، جاده کرج - چالوس پس از پاکسازی و ایمن‌سازی محور بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 02 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی زندی‌فر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل روز پنجشنبه ۱۸ خرداد و تلاش بی وقفه راهداران برای پاکسازی و ایمن سازی محور، گفت: با انجام اقدامات لازم سرانجام این محور امروز بعد از بازدید اعضای کمیسیون ایمنی و سوانح رانندگی استان و تأیید ایمنی محور بازگشایی شد و کاربران جاده‌ای می‌توانند از این جاده تردد کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ۲۳ روز گذشته برای بازگشایی محور گفت: از همان ساعات اولیه این اتفاق نیروهای راهداری به این محور اعزام شدند و ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه شیفت به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: در دو روز اول بیشتر تمرکز نیروهای راهداری و دستگاه‌های امدادرسان بر خروج افراد و خودروهای گرفتار در سیل متمرکز بود که خوشبختانه در سریع‌ترین زمان ممکن این کار انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن بلافاصله عملیات پاکسازی محور آغاز و با تلاش شبانه‌روزی راهداران تمامی محور و تونل‌ها از گل و لای پاکسازی شد.

زندی‌فر گفت: همچنین عملیات لق‌گیری برای ارتقای ایمنی محور در برخی نقاط مستعد ریزش، شست و شوی محور در چندین نوبت، بازنگری تابلو و علائم، خط کشی محور و بهسازی نقاطی که دچار آب‌شستگی شده مثل محدوده خوزنکلا، پیچ شاندیز و پیچ تکاوران نیز انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از حمایت‌های مؤثر مسئولین استانی و کشوری به ویژه استاندار معزز البرز و همراهی و همکاری سپاه، بسیج، شهرداری، پلیس راه، نهادهای امدادی، مسئولین محلی و بومی منطقه و … به دلیل همکاری ویژه برای بازگشایی محور تشکر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی