بازدید 2416

سرنگونی پهپاد جاسوسی اشغالگران در جنین

مبارزان فلسطینی بامداد امروز موفق به سرنگونی یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین در کرانه باختری شدند.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰ 02 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، منابع فلسطینی از سرنگونی یک پهپاد شناسایی متعلق به رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان اردوگاه جنین خبر دادند.

وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز» بامداد یکشنبه گزارش داد که گروه‌های مقاومت فلسطینی یک کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جنین سرنگون کرده و به غنیمت گرفتند.

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که جوانان مقاومت فلسطین با شلیک مستقیم به یک پهپاد جاسوسی از نوع کوادکوپتر رژیم صهیونیستی که در حال گشت زنی در ارتفاع پایین بر فراز اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری بود توانستند با سرنگون سازی آن، این پهپاد را به غنیمت بگیرند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد که «کتیبه جنین» (گردان جنین) که وابسته به این گروه است، موفق شده این کوادکوپتر را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند.

سرایا القدس تأکید کرد که نیروهای مقاومت این پهپاد را در اختیار دارند و صهیونیست‌ها از طریق پهپاد مذکور، در حال تصویربرداری از اردوگاه بوده‌اند.

گردان جنین اعلام کرده است در پی سرنگونی این پهپاد جاسوسی تا دقایقی دیگر بیانیه‌ای درباره جزئیات این شکار منتشر خواهد شد.

به نوشته رسانه‌های فلسطینی، با قدرت گرفتن گروه‌های مسلح فلسطینی در سرتاسر کرانه باختری، این گروه‌ها بارها شماری از پهپادهای جاسوسی این رژیم را در جریان یورش به شهرک‌های فلسطینی سرنگون ساخته‌اند و مانع از پیشروی نظامیان اشغالگر شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست