بازدید 5517

پیش‌بینی یک کارشناس از قیمت طلا و سکه

فعال بازار طلا گفت: در هفته نخست تیرماه بازار طلا آرام و باثبات بود و پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاهش تقاضا قیمت‌ها کاهشی باشد.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 30 June 2023

به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا اظهار داشت: هفته گذشته قیمت جهانی طلا و فلزات گران‌بهای نقره، پلاتین و پالادیوم با کاهش همراه بود. بهای جهانی طلا به طور متوسط با ۱۴ دلار کاهش در آخرین معاملات روز گذشته به ۱۹۰۷ دلار رسید.

وی افزود: نرخ ارز در هفته گذشته با توجه به اتفاقات روسیه افزایش چند صدم درصدی داشت اما دوباره به قیمت‌های سطح اولیه بازگشت.

کشتی‌آرای بیان کرد: وضعیت بازار داخل طلا با توجه به روند کاهشی انس جهانی با نوسان اندکی همراه بود اما در مجموع باید گفت که هفته باثبات و آرامی را در نخستین روزهای تیرماه شاهد بودیم.

وی گفت: در هفته گذشته سکه طرح قدیم، نیم سکه و ربع سکه تغییر قیمتی نداشت و سکه طرح جدید ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی را ثبت کرد. سکه‌های یک گرمی نیز ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داشتند.

این فعال صنفی اظهار داشت: همچنین هر مثقال طلای آب شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار در هفته گذشته تغییر قیمتی نداشتند.

وی ادامه داد: حباب سکه به دلیل کاهش تقاضا ۱۰۰ هزار تومان کم شد و به پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای گفت: بازار طلا در نخستین روزهای گرم تیرماه بسیار بسیار آرام، باثبات و کم نوسانی بود و پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاهش تقاضا قیمت‌ها همچنان کاهشی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی